Millaiset mahdollisuudet saada normaali nainen?
Olen 33v pätkätyöläinen, ajokorttia ei ole, tietikkapelit eivät liiemmin kiinnosta enkä omista telkkua, hiukset lähdössä ja rillitkin löytyvät, pituutta 176cm ja painoa 74kg, olen pasifisti joten armeijaa en käynyt, alkoholia kuluu harvoin muita päihteitä ei ollenkaan, baareissa yms en pyöri sillä kulutan aikaani ulkona liikkuen joten tietty naistakin täytyy liikunnallisuus kiinnostavan. Viimeksi seurustelin 2016 kunnes nainen alkoi haluamaan lapsia.
Varsinkin tuo ajokortittomuus näyttää olevan se mikä on melkoinen turn off naisissa vaikka profiilissa lukee heidän kannattavan vihreitä arvoja! Mikähän juttu tuokin on.
Kommentit (18)
Liikunnallista ja hyvin harvoin juovaa naista voi olla vaikea löytää. Ja sitten pitäs viel moni muukin asia kohdata. Kyl sellanen varmasti jossain on. Onnea etsintään 🙂
No sinä olet ainakin seurustellut aikaisemmin, joten olet kelvannut jollekin naiselle. Missä päin Suomea ajokortittomuus on turn off naisille? Minulla on ajokortti, mutta en omista autoa ja olen ajanut viimeksi viisi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole mahdollisuuksia. Peli on menetetty. Lukittaudu kotiisi ja pysy siellä.
Katsoin YouTubesta mielenkiinnosta muutaman incelin tekemän videon ja heidän perustelut kelpaamatomuudella ovat järkiperäisiä minusta.
176cm on liian lyhyt pikkumies monelle naisella jos vielä lauhempaa sorttia on auttamatta liian pikku-ukko.
Miksi kyselet kun tiedät jo että kelpaat normaaleille naisille? Hohhoi taas.
Pikku-ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole mahdollisuuksia. Peli on menetetty. Lukittaudu kotiisi ja pysy siellä.
Katsoin YouTubesta mielenkiinnosta muutaman incelin tekemän videon ja heidän perustelut kelpaamatomuudella ovat järkiperäisiä minusta.
176cm on liian lyhyt pikkumies monelle naisella jos vielä lauhempaa sorttia on auttamatta liian pikku-ukko.
Sellaista se on. Hyväksy biologian faktat ja ole yksin.
Olisi kiva tietää, mitä ap tarkoittaa normaalilla naisella.
Ihmettelen myös, miksi ajokortittomuus olisi turn-off. Tietysti jos kummallakaan ei ole korttia ja asutte kaukana toisistanne, niin kyllähän se hankaloittaa tapaamisia, mutta ei nyt luulisi sen olevan kellekään ylitsepääsemätön ongelma.
Voisitko kuvailla millainen on normaali nainen ulkonäöltä, luonteenpiirteiltään ja mitä tekee vapaa-ajallaan? Millainen ihminen on?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen normaali jossain työssä käyvä, ei juopottele, ei istu sohvalla telkkaa tuijottaen, tykkää liikkua muuallekin kuin kauppaan. Minusta ihan kohtuullisia vaatimuksia jos katsoo miten itse elän. Tietty sekin varmasti vaikuttaa koska olen aina ilmoittanut etten halua lapsia.
AP
Pikku-ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176 on sen verran pitkä, että varmaan harvan naisen kanssa jää siitä kiinni. On paljon naisia, joille pituus on täysin sivuseikka.
Dkdkfjd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen normaali jossain työssä käyvä, ei juopottele, ei istu sohvalla telkkaa tuijottaen, tykkää liikkua muuallekin kuin kauppaan. Minusta ihan kohtuullisia vaatimuksia jos katsoo miten itse elän. Tietty sekin varmasti vaikuttaa koska olen aina ilmoittanut etten halua lapsia.
AP
Miksi ihmeessä ei saa katsoa telkkaria? Jos on töissä työmatkoineen vaikka 9 h, nukkuu 8 h ja liikkuu 1 h päivässä niin miksei voi katsoa jäljelle jäävistä 6 tunnista vaikka 2 h televisiota/netflixiä, varsinkin jos ei ole lapsia?
Ei mitään mahdollisuutta edes av-mammaan, normaalista puhumattakaan.
Jaa? Ihan kelvolliselta kuulostat, en ymmärrä miksi ajokortin puuttuminen olisi ratkaiseva tekijä.
Ja mitä pituuteen ym tulee, ystäväni halusi pitkän tumman miehen, tuli vastaan lyhyt ja vaalea ja ovat olleet jo vuosia yhdessä.,
Keskityt epäoleellisiin asioihin, joten mahdollisuutesi ovat aika olemattomat.
Normaalinaisella on ajokortti, kuskiako etsit? Onko ajatus kun "sulla ei ole mitään" niin jollain toisella pitää olla, jotta itse hyötyisit?
Avainsana on omavaraisuus. Rikas sisäinen maailma. No jos sitä ei ole niin ei ole.
Pikku-ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Supliikkimies kirjoitti:
Keskityt epäoleellisiin asioihin, joten mahdollisuutesi ovat aika olemattomat.
Tämä, aina.