Teinkö väärin vai raivoaako mies turhasta?
Tultiin miehen kanssa viikoksi leville. Mies on käynyt jo parina päivänä mäessä. Eilen mentiin yhdessä laskemaan ja harjoittelin laskemista suksilla (olen aina laskenut vain laudalla) ja mies opasti mua koko päivän ja mentiin mun tahtiin eli aika hitaasti ja olin kiitollinen että jaksoi opastaa mua. Sanoin kyllä miehelle pariinkin otteeseen että voin treenailla yksikseni jos hän haluaa mennä omaan tahtiin.
Päästiin takas mökille ja istuskeltiin sohvalla rankan päivän jälkeen ja näytin miehelle jonkun koiravideon, tämä oli siis selvästi virhe. Mies kysyi että miksi en katso opetusvideoita jos kerta haluan oppia laskemaan niillä suksilla, että hän monta tuntia opettaa ja minä vaan katselen jotain typeriä videoita. Oltiin siis vasta ihan hetki sitten tultu takas mökille ja en olisi millään enää jaksanut sille päivälle edes ajatella mitään urheiluun liittyvää. Mies sitten kilahti ihan täysin siitä etten voinut katsoa niitä opetusvideoita mutta muita videoita kyllä jaksoin katsoa. Ei kuulemma enää aio tuhlata aikaa mun opettamiseen koska en selvästi edes halua oppia ja imitoi kuinka typeränä esittelin sitä koiravideota.
Oon todella hämilläni tästä oudosta riidasta, teinkö mä tässä nyt tosiaan jotain väärin?
Kommentit (19)
Oliko mies syönyt mitään koko päivänä?
Tuollaiset typerät riidat kuulostaa siltä, että verensokeri on pohjassa ja siksi kiukuttaa.
Toinen vaihtoehto on, että mies on a**hole.
Et tehnyt, miehesi ei ymmärrä eroa hauskanpidon ja suorittamisen välillä. Lisäksi vaikuttaa pikkusieluiselta kiukuttelijalta.
Älä ikinä lähde kesämökille hänen kanssaan, koska se tulee olemaan työleiri.
En hae hyväksyntää mutta miehen reaktio oli sen verran voimakas että aloin nyt epäillä että enkö tajua tehneeni jotain väärin
-ap
Ehkä hän oli vain väsynyt ja turhautunut. Hän opetti sinua koko päivän, mutta ehkä hän salaisesti mielessään koki, että et ollut edistynyt siinä riittävän hyvin ja se ärsytti häntä, kun se ei näyttänyt ärsyttävän sinua itseäsi.
Ehkä hieman keskenkasvuinen mies.
Heittikö mies jakkaran nurkkaan joka meni pirstaleiksi...?
Kuulostaa turhautumiselta. Ehkä et oppinut tarpeeksi nopeasti tai mies oli vaan väsynyt ja meni ylireagoimiseksi. Älä ota niin vakavasti, ei ole sun syytä. Mutta toisten negatiivisiakin tunteita on hyvä oppia sietämään, jos yhdessä haluaa olla. Ne kuuluvat elämään myös.
Miksi et voi laskea sillä laudalla? Rukan mäet on niin vitsejä muutenkin, että se on ihan sama tuleeko sen 5min alas laudalla vai suksilla... ja ihan noin forbtje record jssasp
Tunnen tuon miehen ja sokeritautinen on.
Saatiin kunnon riita aikaseks tämän takia. Sanoin vielä moneen kertaan että haluan kyllä oppia mutta ihan vaan hauskanpidon kannalta ja että en nyt juuri sillä hetkellä jaksanut perehtyä niihin videoihin ja mies vaan oli sitä mieltä että en halua oppia koska katson muita typeriä juttuja. Kun mainitsin siitä että olisi kyllä saanut mennä omaa tahtia niin mies sanoi että "no mutta mä ny kuitenkin opetin sua koko päivän, muut olis kuule jo jättänyt sut yksin ja mennyt omaan tahtiin eikä olisi välittänyt paskaakaan"
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saatiin kunnon riita aikaseks tämän takia. Sanoin vielä moneen kertaan että haluan kyllä oppia mutta ihan vaan hauskanpidon kannalta ja että en nyt juuri sillä hetkellä jaksanut perehtyä niihin videoihin ja mies vaan oli sitä mieltä että en halua oppia koska katson muita typeriä juttuja. Kun mainitsin siitä että olisi kyllä saanut mennä omaa tahtia niin mies sanoi että "no mutta mä ny kuitenkin opetin sua koko päivän, muut olis kuule jo jättänyt sut yksin ja mennyt omaan tahtiin eikä olisi välittänyt paskaakaan"
-ap
Eli pistää homman sinun syyksi korostamalla omaa jalouttaan, kuinka jalosti HÄN nyt uhrasi päivänsä sinulle toisin kuin joku muu (kuka muu?) ja sitten kiukuttelee, kun on itse valinnut opettavansa sinua sen sijaan, että menee laskemaan itsekseen kuten sanoit. Sehän ois ollu sulle ihan OK. Keskenkasvuiselta kuulostaa.
Olisit vaan tyytyväinen että miehes jaksoi sua opettaa täälä vaan palstalla valitat
Kauhee! Syyttää sinua omasta valinnastaan opettaa sinua laskettelemisen sijaan? Miltä tää kuulostaa:
Nainen: Hirvee nälkä! Tässä on tätä suklaakakkua vaan, joten syön sitä. Otato sinä?
Mies: En, emmä tartte.
Nainen: Kyllä tästä riittää meille, ei mua haittaa jakaa tätä kakkua.
Mies: Ei kun syö sä vaan se. Sullahan on nälkä.
Nainen: Ootko ihan varma? Koska ei mua haittaa, jos sinäki haluat kakkua.
Mies: En ota kakkua, syö vaan.
Myöhemmin:
Nainen: Olipa hyvää kakkua. Katos, tässä on pussi porkkanoita!
Mies: MÄ EN MITÄÄN PORKKANOITA HALUA, MÄ OISIN HALUNNU SITÄ KAKKUA!
Nainen: Mähän kysyin, että otatko sitä ja sanoit, että et ota.
Mies: NO OISIN MÄ HALUNNU SITÄ SILTI, SUN VIKA, KUN ET TAJUNNU! Siinä se nyt porkkanapussia pyörittää!
Nainen: Sitä kakkua oli meille molemmille, ite kieltäydyit.
Mies: NO KUN SULLA OLI NÄLKÄ, VAIKKA MÄKIN HALUSIN SITÄ KAKKUA. EI JOKU MUU OIS ANTANU KOKO KAKKUA SULLE, MÄ OON TÄSSÄ UHRI!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi laskea sillä laudalla? Rukan mäet on niin vitsejä muutenkin, että se on ihan sama tuleeko sen 5min alas laudalla vai suksilla... ja ihan noin forbtje record jssasp
5min? Eihän niissä mäissä mene edes minuuttia kun oikeesti pistää menemään. Pikkupoikana jos laskin ne melkein syöksyllä.
Ehkä miestä hävetti olla sun seurassa kun et osannut laskea ja siksi halusi että opettelet lisää...
Haetko hyväksyntää koska kyllähän jokainen järkevä aikuinen tietää ettet tehnyt mitään väärää.