Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä fiilis teillä hiihtolomamatkoilta (ja muiltakin matkoilta) palanneilla/palaavilla?

Vierailija
05.03.2020 |

Onko mukavaa olla vastuussa viruksen levittämisestä? Oliko pakko lähteä sinne matkalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että Vuokatissa olisi vielä ollut koronaa, joten tuskin olen levittämässä tässä virusta.

Vierailija
2/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva fiilis. Olin Lapissa, pienessä kylässä. En pidä isoista turistikeskuksista, niissä on sesonkiaikaan hirveä ihmispaljous, leppoisasta ja rauhallisesta lomasta ei tietoakaan. Upeat hiihtokelit, moottorikelkkailua, ulkoilua aamusta iltaan. Menen taas ensi talvena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just palauduttiin Sveitsistä, ei kyllä levitetä mitään tautia kukaan meistä.

Vierailija
4/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja levännyt fiilis. Olimme 2 viikkoa kanarialla. Nyt jaksaa taas seuraavaan lomaan asti.

Vierailija
5/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä fiilis mutta vähän on köhäinen olo. Toivottavasti ehdin parantua maanantaiksi työkuntoon.

Vierailija
6/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Budapestissä. Hyvä fiilis, mutta työnteko loman jälkeen on ollut aika tahmeaa. No, laiskuus ei liene koronan oire kuitenkaan.

Luulen, että jos saan viruksen niin se tulee muualta kuin tuolta reissulta.

Vierailija
7/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla ne ulkomailla asuvat voivat kauhistella sitä, että niin moni on ollut Suomessa lomalla, varsinkin Lapissa, jossa tavattiin yksi ensimmäisiä koronatapauksia Kiinan ulkopuolella.

Vierailija
8/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla tavalla ne ulkomailla asuvat voivat kauhistella sitä, että niin moni on ollut Suomessa lomalla, varsinkin Lapissa, jossa tavattiin yksi ensimmäisiä koronatapauksia Kiinan ulkopuolella.

Aika ontuva vertaus. Italiassa virus on ns. räjähtänyt käsiin ja silti idiootit matkustelee sinne. Suomen tilannetta tällä hetkellä ei voi verrata Italian tilanteeseen. 

Vierailija
9/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään vasta ens kuussa. Mutta tulen kertomaan paluufiilikset sitten kun kotiudutaan.

Vierailija
10/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ontuva vertaus. Italiassa virus on ns. räjähtänyt käsiin ja silti idiootit matkustelee sinne. Suomen tilannetta tällä hetkellä ei voi verrata Italian tilanteeseen. 

Aloituksessa ei puhuttu mitään Italiasta, vaan matkustamisesta yleensä. Ap vaan tuntuu mieltävän, että kaikki reissulta palaavat levittävät koronavirusta, vaikka olisivat lomailleet sellaisessa maassa, jossa tilanne on samanlainen kuin Suomessa.

Vierailija
11/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lomalta paluusta asti kipeänä.. tunneskaala on vaihdellut. Kun oireet eivät ole pahentuneet, niin alan olla jo positiivisemmalla mielellä. En kuitenkaan matkaillut epidemia-alueella, joten koronatestauksesta on turha edes haaveilla. 

Vierailija
12/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kuukauden italiassa, jossa palasin suunnilleen viikko sitten. suomeen palattua minulta ei otetu verikokeita, joten voidaan loogisesti päätellä ettei minulla ole koronaa. olen pitkäaikaistyötön ja ajan kulukseni käyn päivittäin oodissa oleskelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi