Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä on nykyään jotenkin tympeä

Vierailija
05.03.2020 |

Arvostelee joskus valintojani, peruu tapaamisia, viestien vastaukset on yksisanaisia. Joskus jättänyt jopa vastaamatta ja saan kysellä perään onko suuttunut, ei muka ole. Masennusta, vai haluaa eroon minusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa eroon sinusta. Anna olla, älä ota yhteyttä.

Vierailija
2/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa eroon sinusta. Anna olla, älä ota yhteyttä.

Välillä hän on kyllä ihan mukava, ollaan tunnettu useampi vuosikymmen. Joskus perumisilla on myös ihan oikean kuuloinen syy, vaikka vähän epäilen viime hetken sairastumisia. Välillä on kyllä tökerösti vaan perunut koska parempaa tullut tilalle. Käytös on tosi ristiriitaista. Ja jos hän haluaa minusta eroon, mikä voisi olla syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylikiltti ihminen? Joskus ikävät ihmiset (lue: k%&%pää) purkavat oman huonon olonsa kiltteihin ihmisiin. Tietävät että saavat sillä sinulle pahan mielen.

Vierailija
4/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivisuutta. Mitä teet tuollaisella kaverilla?

Itse olin ehkä hiukan vähemmän innokas puhelimessa eräälle kaverille, jonka miesjuttuja olen kuunnellut nyt vuosikaudet, eikä mistään tule koskaan mitään. Samoin hänellä on aina kaikenlaisia haaveita, joista ei koskaan tule mitään. Hakee vain huomiota näillä jutuillaan.

Kerran vain kyllästyin, enkä jaksanut kannustaa enää samalla tavalla kuin ennen. Ei ole sen jälkeen soittanut. Ihan hyvä niin.

Vierailija
5/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ylikiltti, vältän konflikteja enkä sano jos pahoitan mieleni. Vaikka noista perumisista. Oletan että peruja tajuaa kyllä olleensa tökerö. Pitääkö heille ärähtää että osaavat kunnioittaa? Miksi minä sitten kunnioitan kavereiden aikaa ihan automaattisesti?

Itsellä myös ollut unelmia ja miesjuttuja joista puhunut, olen kyllä toteuttanut aina unelmani kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös aika vähän kavereita, vain muutama läheinen. Ja pidän siitä niin. Mutta jos yksi näistä yhtäkkiä muuttuu kuten tämä yksi, on aika hämmentynyt eikä toisaalta halua heti luovuttaakaan. Haluaisin ymmärtää mistä hänen käytös minua kohtaan johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä