Apteekissa ei saa asioida rauhassa.
Ennen sisäänmenoa katson reitin valmiiksi.
Ryntään ovelta suorinta reittiä särkylääkehyllylle, käsi on jo melkein buranapaketilla ja suunnitelmana, että sitten siitä niin nopeasti kuin ehdin ryntään tiskille maksamaan.
Mutta, ennenkuin ehdin hipaistakaan laatikkoa takaa kuuluu se ”voinko auttaa”.
Edes kerran saisi asiat hoidettua rauhassa.
E
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ai musta apteekki on just siksi niin ihana kun siellä ei tarvi yksin miettiä vaan aina joku auttaa. Tosin Buranan nyt osaa hakea ilmankin mutta kaikkeen muuhun saa apua. Suomessa apteekeissa on paras palvelu. Parempi kuin ravintoloissa ja vaatekaupoissa.
Musta apteekki?
siellä apteekissa kyttäävät ettei asiakas varasta. erittäin epämielyttävää. kun haluaisi rauhassa katsella.
varkaita pelkäävät. ei muuta.
Niin, minäkin haluan ainakin vertailla hintoja. Haluan katsella rauhassa. En tykkää että myyjät hyökkää kimppuun hunnilauma.
Mua hämmästyttää juuri toi apteekkien henkilökunnan määrä. Vaikka pulju olis neliöiltään kuinka pieni, on siellä vähintään viis työntekijää samanaikaisesti. Kaupan alalla muuten henkilökuntaa vähennetään koko ajan, teholukemat lasketaan huippuunsa ja on osattava tehdä työnsä todellakin nopeasti. Entäpä apteekit? Siellä näitä hyllyjen välissä seisovia farmaseutteja päivystää aivan poskettomat määrät. Lisäksi on pari kassatyöntekijää, sekä tietenkin reseptien käsittelijät. Ani harvoin edes näkee niitten myymälässä olevien hyllyttävän samanaikaisesti. Ja sen alan hyllyttäminen on kaiken kaikkiaan aika nappipeliä verrattuna mihin tahansa muuhun vähittäiskauppaan. Kun työvoimakustannukset on se suurin kuluerä joka alalla, niin lääkkeiden hinnassa on todellakin ilmaa, jotta apteekkarit voi palkata noin tuhotonta määrää työntekijöitä.
No onpa teillä vaikeeta.
Itse usein pyydän mitä tulin ostamaan tai sitten sanon etten tarvitse apua. Helppoa on.
Apteekeissa on ihan kauheaa käydä! Henkilökuntaa on niin paljon, että törmäilevät toisiinsa ja kun yhden työntekijän saat karistettua, kyyläävät loput, minne hyllynväliin suuntaat. Yhtäkään tuotetta ei voi rauhassa tutkia ilman, että lipuvat mairean hymynsä kanssa viereen.
Haluan itsepalveluapteekin.
Apteekin, jossa asioin tekoälyn/tietokoneen kanssa ja saan ihmisen paikalle vasta kun itse pyydän.