Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisillä on suuret ruokakauppalaskut miksi?, olen syönyt ulkona 6 vuotta kolme kertaa päivässä!

Vierailija
04.03.2020 |

Kun tein ennen ruuan kahdelle kotona, meni päivässä 3-4,5 euroa ruokaan.

Ihan samalla syön kolmasti päivässä ulkona ja ei tarvitse laittaa, eikä tiskata.
Ei mene energiaa kokkkaamiseen.

N 49
Rayong

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olit M51.

Vierailija
2/4 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä lailla? Laitan mielelläni meille kahdelle ruuan ihan itse ja olen sata varma että saan parempaa ruokaa ja tiedän mitä syön....ja tulee edullisemmaksi. Mutta jokainen tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu 1-2 hlö:n taloudessa, niin varmaan noin menee. Jos ajatellaan että sinkku syö terveellisesti, niin melkein helpompaa on käydä (hyvällä) lounaalla jossa n. 10e saa salaatit, ruuan ym. ja varsinkin jos lounasetu töistä. Sitten joku 2+4 perhe ei säästä ulkonasyömisellä.

Itse pidän kokkaamisesta, siksi teen (lähes) joka päivä ruuan kotona. Joskus on halpaa nakkikeittoa tmv. (Jota syödään pari päivää) joskus ns. parempaa ruokaa. Töihin eväänä smoothie&banaani tmv. tämä tulee hieman kalliimmaksi mitä ulkonasyöminen (kaikki päivän ruuat) mutta jos asuisin sinkkuna, söisin kunnon lohnaan ulkona, ja smoothie ym. olisi kotona "iltapala".

Vierailija
4/4 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä voi syödä aika halvalla jos asuu keskustan tuntumasa ja lataa resq-sovelluksen. Sieltä saa ravintolaruokaa ja kaupan ruokaa isoilla alennusprosenteilla. Pitää vain aina noutaa.