Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MITEN kielen pystyy puhdistamaan, kamala yökkäysrefleksi

Vierailija
04.03.2020 |

Taas kokeilin ja järkyttävä yökkääminen, vedet vaan valuu silmistä🥵

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitä kieltä samalla kun puhdistat sen. Velttona jos sitä pitää, tulee helpommin yökkäysrefleksi. Ja ajan myötä siihen tottuu eikä yökkää niin helposti.

Vierailija
2/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lusikalla. Jostain syystä itselleni lusikka ei aiheuta niin pahaa yökötystä.🥄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on metallinen kielenpuhdistaja sitä varten. Sellainen kannattaa hommata, kieli tulee takuulla puhtaaksi eikä tule yökkäysrefleksia ainakaan minulla.

Ilman tätä metallista kielenpuhdistajaa hengitykseni haisisi, koska kieli on likaisempi kuin moni kuvitteleekaan. Oikeastaan tämä on salainen aseeni siihen, että henkeni ei haise ollenkaan.

Lusikkakin voi toki riittää, mutta professionaalinen metallinen kielenpuhdistaja on aina parempi ja maksaa jotain 5-8e ja yksi sellainen kestää IKUISESTI paitsi jos kadotat sen.

Vierailija
4/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on metallinen kielenpuhdistaja sitä varten. Sellainen kannattaa hommata, kieli tulee takuulla puhtaaksi eikä tule yökkäysrefleksia ainakaan minulla.

Ilman tätä metallista kielenpuhdistajaa hengitykseni haisisi, koska kieli on likaisempi kuin moni kuvitteleekaan. Oikeastaan tämä on salainen aseeni siihen, että henkeni ei haise ollenkaan.

Lusikkakin voi toki riittää, mutta professionaalinen metallinen kielenpuhdistaja on aina parempi ja maksaa jotain 5-8e ja yksi sellainen kestää IKUISESTI paitsi jos kadotat sen.

Mistä noita saa?

Vierailija
5/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka syvältä kieli pitäisi puhdistaa? Pesen sen aina hampaidenpesun yhteydessä, mutta en vie sitä kovin lähelle nielua, koska tietoisesti haluan välttää yökkäysrefleksin.

Vierailija
6/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita saa?

Omani tilasin aikoinaan iherb:sta.

Käytän tätä itse:

https://fi.iherb.com/pr/Dr-Tung-s-Tongue-Cleaner-1-Cleaner/9167

5,7e näköjään nykyisin.

Vierailija
7/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta luin myös että moni poistaa kitalaesta proput! Siis ne valkoiset pahanhajuiset tuolta kitalaen sivusta. Mulla ainaki kieli nousee ja yököttää jos sinne yritän kurkottaa.

Vierailija
8/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa turhaan postikuluja iherbille, kun voi kävellä apteekkiin ja ostaa ilman postikuluja. Sama hinta siellä.

Vierailija
9/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttele/pidä suussa hyvin lämmintä vettä hetken aikaa tai huuhtele suu lämpimällä vedellä, irtoaa kielestä helpommin mähmä kuin jos kylmällä vedellä yrittäisit. Kevyesti sitten harjalla tai kielenpuhdistajalla pyöräytät niin kyllä irtoaa. Sellaisia hammadharj8jakin on, että harjasten vastakkaisella puolella on kielen puhdistukseen tarkoitettu nystyräpinta.

Vierailija
10/10 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjalla jynssään hammastahnan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme