Kysymys kimpasta
Kun harrastatte kimppaa meneekö se niin, että tapaatte jossain, hoidatte hommat ja menoksi vai vietättekö aikaa enemmän yhdessä, siis vaikka viikonlopun jossain jolloin on muutakin ohjelmaa kuin pelkkää seksiä?
Kommentit (6)
Toistaiseksi olen tavannut pariskuntaa hotellissa ja seksin jälkeen yleensä makaillaan hetki ennenkuin lähden. Olisi kiva olla koko yö, mutta itselläni hankalaa järjästää sitä. Mies 44v
Kimppaa olisi kiva kokeilla kokoonpanolla n+n+m😊 ei puutu muuta kuin n+n.....
T. M54
Yleensä olen viikon lopun miesten leluna ja vietetään aikaa muutenkin yhdessä. Sunnuntai-iltana palaan mieheni luo illan aikana.
Meillä vieras mies lähtee yleensä hommien jälkeen pois, ellei sit vaimo ole lainassa koko yötä vieraan luina, tai hotellissa.
Yleensä olen appiukon ja sen kavereiden kanssa kimppahommia harrastanut. Viikonlopun olen reissussa ja maanantaina sitten töihin. Aika lailla koko aika menee sekstailuun, eikä muuta aika ole ruokailua lukuunottamatta. Käymme yleensä porukalla ravintolassa, ja siinäkin on koko ajan flirttiä. Järjestely on erikoinen, mutta mieheni hyväksyy kaiken ja ymmärtää että olen heikkona appiukon paksuun vehkeeseen ja sellaiseen lievään alistukseen. Oma mieheni on näissä jutuissa liian tavallinen.
Minä olen tavallisesti ollut yön yli - kimpassa mmn. Kun juo aamukahvit yhdessä, voi purkaa tilanteen ja sopia tai olla sopimatta jatkosta.
M46