Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tenniskyynerpää

Vierailija
04.03.2020 |

Miten kuntouttaa? Kauan pitää lepuuttaa? Kuinka pitkä saikku?
En pysty edes kahvikuppia nostamaan kun on niin kipeä, lisäksi hieman turvonnut koko käsi.
Onko kellään kokemusta.
Kiitti!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää kokemuksia?

Vierailija
22/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy osaavalla fyssarilla, joka osaa tehdäkin asialle jotain. Itsellä helpotti heti. Työpaikkafyssarin venyttely- ja jumppaohjeista ei ollut mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se saikku? Kauan tässä pitää lomailla?

En pysty nostamaan, siivoamaan tai tekemään tavallisia asioita edes kotona.

Vierailija
24/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla muutaman viikon aluksi, sitten pääsin fyssarille ja sain kuntoutusohjeita ja siitä lähti sitten parantuminen. Jotain takapakkia tuli matkalla mutten muista enää tarkalleen miten se meni

Vierailija
25/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenniskyrvänpää

Vierailija
26/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin liike joka tuohon auttaa on puristusliike sormipuristimella tms.

Vierailija
27/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mua alkoi tennis- ja golfkyynärpää vavivata, sain alkuunsa vain turhia kolmen päivän saikkuja. Parin kuukauden jälkeen jo pari viikkoakin kerrallaan. Kun vaivaa on takana muutama vuosi, nyt lohkeaa jo pari kolme kuukauttakin kerralla. Minua auttaa vain rasituksen lopettaminen. Vaikka lepuuttin kättä vuoden (en tehnyt työtä missä se rasittui), vaiva palasi töiden vuoksi muutamissa päivässä kun aloin taas hommiin.

Eläkeläisillä ei ole tätä vaivaa, kun eivät enää rasita käsiään. Näin lääkäri mua lohdutti. Kiva näin kolmekymppisenä odotella... Uudelleen kouluttautuminen edessä.

Fysioterapeutin venyttelyohjeista on apua, mutta ei niilläkään ihmeisiin pysty. Pitää vaan olla käyttämättä käsiään. No, onneksi on terveet jalat niin voi sentään jotain harrastaa.

Vierailija
28/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi viikon buranakuuri, sain tulehduksen pois. Kortisonipiikistä ei ollut mitään apua. Kaks viikkoa tais mennä ja käsi oli ok. Sen jälkeen vaan välttämään rasittavia liikkeitä. Voi se olla pahakin, tiedän tapauksen jossa seurauksena oli reikiä jänteissä kun ei hakenut hoitoa ajoissa.

Vierailija
29/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittävin liike joka tuohon auttaa on puristusliike sormipuristimella tms.

AUTS!!!!

Ei!

Lepo ja tulehduskipulääke akuutissa vaiheessa.

Vierailija
30/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tenniskyynärpään CAD- hommissa, hiirellä hieromista päivät pitkät.

Viikko saikkua, 2 viikon oik. käden käyttökielto, buranakuuri.

Opettelin vasemalla kädellä hiirtä käyttämään niin saattoi vaihtaa kättä tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme