Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toisilla ihmisillä on niin upea iho? Tasainen ja virheetön iho kasvoissa ja vartalossa.

Vierailija
03.03.2020 |

Kauniin värinen ja ruskettuvat helposti. Toisilla sitten jos jotakin näppyä, kirjavuutta, arpia. Ei ole reilua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen sellasta kuulasta lumikki-ihoa, en tiedä, mistä sellasen saa... geenit varmaan.

Vierailija
2/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ulkonäkögeenien jakautuminen muutenkaan reilua, toiset syntyvät kaunottariksi/komistuksiksi ja toiset niin rumiksi ettei kukaan pidä viehättävänä.

Itsekin kuulun siis niihin, joilla on huono iho ja muutenkin rumahkot kasvot.

Vierailija
4/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella 20v ylittäneellä on arpia näppyjä ryppyjä

Vierailija
5/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filtterit, kuvankäsittely, kirurgiset toimenpiteet, meikki.

Vierailija
6/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa geenilotossa täydellisen ihon. Seisoneet oikeassa jonossa. Elämäntavat jne.

Vierailija
7/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Vanhemmuuten iho tietenkin menettää kimmoisuuttaan, mutta suunnilleen yhtä kuulaana pysyy. Tarvitsee sipaista vain puuteria kiiltoa peittämään, mutta mitään meikkivoiteita ei ole tarvinnut ikinä käyttää. Lidlin päivä- ja yövoidetta, ettei kuivu.

Vierailija
8/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen posliini-iho. Olen aina hoitanut sitä hyvin (rasvaus, normaalit huolelliset meikinpoistot yms) mutta ikä on 52 ja tupakkaakin poltan, tosin vähän. Vastaisin että geenit.

Vierailija
9/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Ei tarvitse kuin kosteuttaa aamuin illoin, ihan joku perus vartalovoide kelpaa. Mulla on aina ollut niin tasainen iho, että ihmiset ällistyvät ja änkeävät lääppimään poskea, jos tulee ilmi etten käytä meikkivoidetta lainkaan. Viimeksi näin kävi hostellin aamupalalla vuosi sitten, kun sinne tietysti vastaheränneinä ja laittautumatta krapulaiset itsemme veimme.

Mulla ei siis näy ihohuokoset lainkaan, ei ole koskaan ollut mustapäitä eikä juonteitakaan ole kuin pari naururyppyä silmänurkissa.

N40

Vierailija
10/10 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucky bastardss