Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin juuri plussan.. Huh! Enpä odottanut kyllä asiaa tällä painolla.

Vierailija
26.06.2006 |

Mutta siis positiivinen ylläri oli. Ja ihme että luomuna tuli. ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AINA mielummin ylipainoinen synnyttää alateitse kun sektiolla koska sektioon liittyy isot riskit kun on lihavuutta.

ylipaino usein johtaa siihen että vauva syntyy ennenaikaisesti joten silloin sektio on yleensä se ainoa keino koska vauva on yleensä väärässä tarjonnassa vielä.

Vierailija
2/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jotenkin silti epäilin etten tulisi enää raskaaksi, mut onni kävi kumminkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun painoin 98kg kun aloimme yrittämään, ja kun yritystä oli jatkunut 1,5vuotta tuloksetta, sanoi lääkäri ensimmäisellä hedelmällisyyshoitotapaamisella, että vähintään 10% painosta pois, niin hedelmällisyys kasvaa moninkertaisesti; eli laihdutus on ensimmäinen hedelmällisyysyhoito ylipainoisilla. Noh, aloin laihduttamaan painonvartioissa, ja vuodessa tippui läskiä 28kg vain terveellisellä ja monipuolisella ruokavaliolla (ja HUOM! ei nälkäkuurilla).

Ja tuolloin myös pikku tiitiäisemme sai sitten alkunsa, ihan luomusti. :)

Paino tippui muuten raskauaikana sitten vielä -7kg (painoin siis 63kg, kun lähdin synnyttämään), kun vain elin terveellisesti; vältin sokeria ja liian rasvan käyttöä, ja liikuin. En siis missään nimessä laihuttanut enää tuolloin.

Ja täytyy kyllä sanoa etten ole koskaan ollut niin onnellinen kuin ylipainon lähdettyä; voin hyvin, olen iloinen, jaksan - energiaa löytyy vaikka mihin ja saan elää juuri sellaista elämää kuin haluan.

Onneksi minulla ei siis tärpännyt ylipainoisena, sillä sellaisella elämäntyylillä olisin lihonut kyllä raskausaikana sellaisiin mittoihin, etten olisi edes päässyt synnyttämään tavalliseen sairaalaan vaan ainoastaan Yliopistolliseen. (Painorajahan on muuten 130kg tavallisissa sairaaloissa).

Vierailija
4/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tietämätön...

Vierailija
5/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis esikoisen kanssa jolloin painoa oli yli 160kg. Kuulema siellä ollut paljon minun painoisia synnyttäjiä ennenkin.

En siis ole koskaan kuullutkaan mistään painorajasta sairaaloihin. Mut kai sekin on vähän tapauskohtausta.

Minulla alkaa dietti sitten synnytyksen jälkeen. Jos tässä kaikki nyt siis hyvin menee raskauden aikana ja synnytykseen asti päästään. Elän päivä kerrallaan ja liikun ja syön kevyesti. :) ap

Vierailija
6/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. sectiota ei voidan tehdä tms.

Vierailija
7/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että normaaleissa sairaaloissa olisi jotkut kakkoslaadun leikkauspöydät. :)

Keski-suomen keskussairaala ei ole yliopistollinen ja minulle siellä sektio tehtiin ja painoa oli kyllä hurjasti. :)

Vierailija
8/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä erikoispöydät (+varusteet) ovat vain niin kalliita, ettei niihin ole varaa kuin muutamassa sairaalassa, esim. juuri noissa Yliopistollisissa ne ovat, ja parissa muussa.

Ei sairaaloissa suinkaan ole sekundaa, vaan normaalia. :)

t: klö

Vierailija
9/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 6 ja 9

Vierailija
10/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten ilmeisesti lääkäri valehdellut. ;)

t: 6 ja 9

Vierailija
11/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on leikkauspyödät kestäneet. Monella paino kun on ollut raskauden lopussa yli toun 130kilon maagisen rajan.

Vierailija
12/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin, että olisit mua pidempi... :) mä koin oloni todella hankalaksi noillakin lukemilla.

Vierailija
13/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 135kg painava mies joutuu leikkaukseen, hänet siis lähetetään muualle sillä pöydät eivät kestä? :DD

Oletko saapas?

Vierailija
14/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi pituus tietysti selittää.. minä olen lähtökohdiltani alipainoinen bmi 18 ja periaatteessa pitäisi sitten olla vaikeuksia tulla raskaaksi, mutta eipä ole näkynyt.. Niin.. synnyttäessä painan kuitenkin 70 kiloa ja jäin ihmettelemään tuota 63kiloa

Vierailija
15/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan inhimillisestä mielenkiinnosta, en vittuillakseni.

Vierailija
16/16 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyn ihan inhimillisestä mielenkiinnosta, en vittuillakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi