Saako peliriippuvainen lainaa pankista
Näkeekö pankki että pelaan paljon nettipelejä. Tilisiirtojani peliyhtiöille siis. Olen itse tajunnut ongelmani ja yritän vähentää pelaamista.
Kommentit (9)
Saanee lainaa jos on luottotiedot kohdillaan ja säännölliset tulot. Mitäs se pankkia liikuttaa mihin käytät rahasi, jos et elä yli varojesi.
Tilini mennyt joka kuukausi nollille pelaamisen takia niin katsovatko sitä että miksi tili jatkuvasti tyhjä.
Lainaa en ole hakenut, mutta luottokortti kyllä myönnettiin samantien.
Luottotiedot kunnossa, mutta tulee pelattua tili tyhjäksi joka kuukausi.
Mihin sitä lainaa tarvitset? Pistä pelitilit kiinni niin säästyy ne palkkarahat omalle pankkitilille etkä tarvitse lainaa. Ja noin yleensä ottaen riippuu tuloistasi jne mutta epäilen ettet saa tai riippuu summasta tietenkin. Takaajat voi auttaa asiaa.
Jos tarvitset lainaa maksamattomiin laskuihin niin kannattaa enemmin harkita Takuusäätiön lainaa tai sosiaalista luototusta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä lainaa tarvitset? Pistä pelitilit kiinni niin säästyy ne palkkarahat omalle pankkitilille etkä tarvitse lainaa. Ja noin yleensä ottaen riippuu tuloistasi jne mutta epäilen ettet saa tai riippuu summasta tietenkin. Takaajat voi auttaa asiaa.
Jos tarvitset lainaa maksamattomiin laskuihin niin kannattaa enemmin harkita Takuusäätiön lainaa tai sosiaalista luototusta.
Vuokra-asuntoni on kauhea haluaisin oman asunnon. Autokin pitäisi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilini mennyt joka kuukausi nollille pelaamisen takia niin katsovatko sitä että miksi tili jatkuvasti tyhjä.
No en tiedä katsovat, miksi tilisi on tyhjä, mutta huomioivat sen, että mitään ei jää nyt sivuun.
Asia ahdistaa minua