Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tuntuu innostuvan jos nainen on cool ja vähän piittaamaton

Vierailija
03.03.2020 |

Ja nähdään vaivaa naisen eteen. Mutta jos nainen vaikuttaa kiinnostuneelta, miehen puolelta tyssää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Suurin osa suomalaisista naisistahan ovat tuollaisia "cooleja" ja "piittaamattomia", ts. kävelevät resting bich face -ilme naamallaan koko ajan. 

Tosin ihan sama mulle. Ei kiinnostakaan. En juokse naisten perässä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletatko että naisten pitäisi tuolla yksinään kulkea virne naamallaan ja hymyillä jokaiselle vastaantulijalle? Tekeekö miehet näin, en ole sellaista heiltäkään huomannut vaan ihan sama resting bitch face heilläkin on kun kävelevät ajatuksissaan.

Vai käytätkö sinäkin väärin tätä rbf-sanaa... sehän siis tarkoittaa sitä että naama näyttää nyrpeältä silloin kun on ajatuksissaan eikä kiinnitä huomiota siihen miltä näyttää. Yksi mies oli sitä mieltä, että rbf on se, kun toisen läsnäolo ei kiinnosta ja siksi näytetään nyrpeää naamaa.

Vierailija
22/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme innostu. Onko ap 13-vuotias ja lukenut Cosmopolitania? t. Mies.

Kyllä niitäkin miehiä on, jotka tuntuvat innostuvan. Jos naista ei kiinnosta ja ilmaisee sen miehelle (esimerkiksi sillä piittaamattomuudella), mies ei suostu ymmärtämään ja lopettamaan jahtaamista. Omasta kokemuksesta tämä, tapahtunut useamminkin kuin kerran. Sen kerran kun itselläni on ollut kiinnostusta miestä kohtaan ja olen sen hänelle kertonut, tunne ei ole ollut molemminpuolinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen käytös tepsii vain tietyn tyyppisiin ihmisiin, ei kaikkiin.

Hyvällä itsetunnolla varustetut, itseään arvossa pitävät eivät lähde leikkiin mukaan. Sellaisille pitää näyttää suoraan kiinnostuksensa.

Tarkoitin kylläkin niin päin, että mies on ensin osoittanut tunteitaan ja sitten KUN on saanut minussa herätettyä jotain jolla vastaan, kiinnostus loppuu. Eli alun pitäen ei ilmeisesti ollut tosissaan.

Ap

Eli ensin hakemalla haetaan huomiota ja kun tämä saavutettu, ei sittenkään.

Ap

Tämä. Minulla ihan sama juttu. En tiedä miksi näin on. Olisi kiva saada tietää miesten aivoituksia tästä ilmiöstä.

No: naisia voi jahdata tai piirittää niin monesta syystä. Eikä se rakkaus tai ihastuminen ole läheskään aina se tärkein syy.

Moni mies, etenkin nuorempi, saattaa ryhtyä iskemään jotakuta naista tehdäkseen lähinnä vaikutuksen omiin kavereihinsa. Joskus asiasta saatetaan lyödä vetoakin.

Jos naisen kiinnostus herää, voitto tuli kotiin, ja kaverit tarjoaa kaljat.

Vierailija
24/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Suurin osa suomalaisista naisistahan ovat tuollaisia "cooleja" ja "piittaamattomia", ts. kävelevät resting bich face -ilme naamallaan koko ajan. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletatko että naisten pitäisi tuolla yksinään kulkea virne naamallaan ja hymyillä jokaiselle vastaantulijalle? Tekeekö miehet näin, en ole sellaista heiltäkään huomannut vaan ihan sama resting bitch face heilläkin on kun kävelevät ajatuksissaan.

Vai käytätkö sinäkin väärin tätä rbf-sanaa... sehän siis tarkoittaa sitä että naama näyttää nyrpeältä silloin kun on ajatuksissaan eikä kiinnitä huomiota siihen miltä näyttää. Yksi mies oli sitä mieltä, että rbf on se, kun toisen läsnäolo ei kiinnosta ja siksi näytetään nyrpeää naamaa.

Tarkoitan lähinnä sitä, että melkein kaikilla naisilla on tuo rbf, ja ainakin Suomessa kaikki näyttävät useimmiten siltä, että "nyrpeä" on aivan liian lievä ilmaisu. Lähinnä ilme näyttää siltä, että nainen haluaa viestiä: "pysy kaukana, tai isken puukolla". Ehkä ihan tarpeellista.

Vierailija
25/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Minkä sitä naamalleen mahtaa? En minä voi pitää tekohymyä jatkuvasti naamalla ulkona kävellessäni, alkaa krampata. 

Vierailija
26/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Minkä sitä naamalleen mahtaa? En minä voi pitää tekohymyä jatkuvasti naamalla ulkona kävellessäni, alkaa krampata. 

Niinpä, toisilla nyt sattuu ihan luonnostaan olemaan vakavat kasvonpiirteet. Itsekin olen saanut kuulla tästä jo liian monta kertaa. Jos jonkun naama häiritsee niin ei kannata katsella vaan suunnata katse muualle.

Vierailija
27/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen käytös tepsii vain tietyn tyyppisiin ihmisiin, ei kaikkiin.

Hyvällä itsetunnolla varustetut, itseään arvossa pitävät eivät lähde leikkiin mukaan. Sellaisille pitää näyttää suoraan kiinnostuksensa.

Tarkoitin kylläkin niin päin, että mies on ensin osoittanut tunteitaan ja sitten KUN on saanut minussa herätettyä jotain jolla vastaan, kiinnostus loppuu. Eli alun pitäen ei ilmeisesti ollut tosissaan.

Ap

Eli ensin hakemalla haetaan huomiota ja kun tämä saavutettu, ei sittenkään.

Ap

Tämä. Minulla ihan sama juttu. En tiedä miksi näin on. Olisi kiva saada tietää miesten aivoituksia tästä ilmiöstä.

Kyse on siitä, että se vaivaa mieltä, jos tulee ignooratuksi kiinnostavan ihmisen kohdalta.

https://www.is.fi/formula1/art-2000006422147.html

Vierailija
28/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Niinpä, toisilla nyt sattuu ihan luonnostaan olemaan vakavat kasvonpiirteet. Itsekin olen saanut kuulla tästä jo liian monta kertaa. Jos jonkun naama häiritsee niin ei kannata katsella vaan suunnata katse muualle.

...tai sitten kyse on vain suomalais"naisista".

Muualla maailmassa kyllä näen ihmisiä - miehiä ja etenkin naisia - jotka eivät näytä koko ajan aggressiivisilta tai murhanhimoisilta, vaan kävelevät normaali, avoin ilme kasvoillaan.

Suominaiset näyttävät koko ajan kuin myrkkyä syöneiltä, jos verrataan vaikkapa eteläeurooppalaisiin jne.

Välillä toivoo että tämä maa olisi islaminuskoinen, ja että naiset joutuisivat käyttämään niqabia, ettei tarvitsisi nähdä heidän naamojaan. Yritän tosin aina olla katsomatta.

Vierailija
29/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan innostu. Pidän läpimistä ja empaatisista, rauhallisista naisista.

Älkää aina yleistäkö.

Vierailija
30/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

Muualla maailmassa kyllä näen ihmisiä - miehiä ja etenkin naisia - jotka eivät näytä koko ajan aggressiivisilta tai murhanhimoisilta, vaan kävelevät normaali, avoin ilme kasvoillaan.

Suominaiset näyttävät koko ajan kuin myrkkyä syöneiltä, jos verrataan vaikkapa eteläeurooppalaisiin jne.

Välillä toivoo että tämä maa olisi islaminuskoinen, ja että naiset joutuisivat käyttämään niqabia, ettei tarvitsisi nähdä heidän naamojaan. Yritän tosin aina olla katsomatta.

Ajattelin tämän keskustelun miehille, joilla todellisuudessa on kokemusta ihmissuhteista vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Ap

Vierailija
31/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Marilyn Monroekin lauloi aikanaan: "After You get, what You want, You don't want it". Hieman samankaltaine jenkki sananlasku "Be careful what You want, because You may get it". Sekä miehet että naiset ovat usein varovaisia suhdetta aloittaessaan, alku on aina tutkailua toisen luonteesta ja ominaisuuksista, välillä edetään, välillä peräännytään.

Vierailija
32/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyseessä on vain panomiehet jotka seksiä saatuaan lopettavat yhteydenpidon.

Suosittelen sulle tavismiehiä jotka ovat parisuhteen perässä.

Vierailija
33/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyseessä on vain panomiehet jotka seksiä saatuaan lopettavat yhteydenpidon.

Oletko mies? Miksi muuten näillä peli/pano?miehillä kuitenkin monesti paljastuu olevan parisuhde aika tavikseen/kilttiin/ei erityishuomiota herättävään mutta ihan sievään naiseen? Rakastaako mies tätä oikeasti ja pelaa muilla jotka hän mielessään tuomitsee jotenkin pelaamisen arvoisiksi? Vai onko nainen vain varalla ja mies katselee jos parempi tulee vielä vastaan?

Ap

Vierailija
34/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tunnistaa kuka on mitäkin.

Vierailija
35/35 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta.

No minkä sille edelleenkään mahtaa että on suomalaiset hapannaamageenit? Ihme urputtamista muutenkin, suomalaiset ahdistaa mutta ei voi muuttaa muualle vaan ratkaistaan asia vänisemällä netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi