Pohjanmaalla 7 koronavirus epäilyä
Kommentit (47)
On se jumalauta s""#tana kun ei saada lentoja estettyä edes koronapesäkkeisiin, vatipääthän ei lopeta lentelyä, ennen kuin se on mahdotonta.
Kyllä on kädettömyys valloillaan nyt viranomaisissa.
Aamutv:täkin kun katseli ja viranomaisia kuunteli, niin kyllä teki mieli päätä takoa seinään. Niiden.
Eipä naurata kun koulu sulkee ovet ja ylioppilaskirjoituksiin päntännyt ei pääse niihin jne.
Helppo on huudella jos ei ajattele.
Luin coronaketjua hieman ja huomasin nyt sen on omakseen ottanut moni trolli. He joiden mielestä kiusaaminen on kivaa=saa valheen kullostamaan totuudelta. Kuinka tyhmää vakavan asian ollessa kysessä.
T, eräs ns. perussairauksia sairastava yli 60nen.
Apuva Etelä-, Keski- vai Pohjois-Pohjanmaalla?
Voisko nää korona-avaukset keskittää yhteen ketjuun, ettie joka kylän flunssista tarvitse erikseen raportoida?
Vierailija kirjoitti:
Apua, eteläisellä vai pohjoisella pallonpuoliskolla???????
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan ole koskaan kuullut ihan vaan Pohjanmaasta?
Olen lähdössä itsekin. Pienituloinen olen ja jos en saa rahoja kolmekertaa takaisin lentolipusta niin menen.
Elämäni ei ole mitään juhlaa ja jos nyt saan vielä pääpalkinnoksi loman jälkeen vapautuksen elämästä, niin hyvä.
En enää jaksa tehdä duunia matalalla palkalla muiden hyväksi.
Lähden lennolle vaikka mitä sanotte!
Kerrankin on hyvä olla syrjäytynyt erakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan ole koskaan kuullut ihan vaan Pohjanmaasta?
Olen, kapea pieni kaistale rannikola. Valitettavan usein Pohjanmaata käytetään tarkoitetaesa Etelä-Pohjanmaata.
Vanha uutinen. Toi oli jo eilen illalla niitten sivuilla.
Oulussa nyt hiihtolomat.
Illaksi kotiin -Finnair-
Vierailija kirjoitti:
Oulussa nyt hiihtolomat.
Illaksi kotiin -Finnair-
Hiihtoloma alkoi eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa nyt hiihtolomat.
Illaksi kotiin -Finnair-Hiihtoloma alkoi eilen.
Itselläni alkoi jo viime torstaina.
V...u että ottaa aivoon nämä matkailevat tollot. Lähdetään reissuun ja tartutetaan koko suomi. Eikö niitä italian lentoja voi jo lopettaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä itsekin. Pienituloinen olen ja jos en saa rahoja kolmekertaa takaisin lentolipusta niin menen.
Elämäni ei ole mitään juhlaa ja jos nyt saan vielä pääpalkinnoksi loman jälkeen vapautuksen elämästä, niin hyvä.
Jos kerta et halua jatkaa elämää niin voit varmaan päättää elämäs jo ennenkä lähdet kotimatkalle ettet tartuta muita syyttömiä kotilennolla.
Vähän on kyllä omituista tämä että suorat lennot tautipesäkkeestä ja sitten jotkut vielä lähtevät sinne into piukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta et halua jatkaa elämää niin voit varmaan päättää elämäs jo ennenkä lähdet kotimatkalle ettet tartuta muita syyttömiä kotilennolla.
Maksa minulle kolme donaa niin en mene.
Kyllä menen lomalle ja tulen varmasti tartuttamaan tautia muihin. Toivottavasti minulta evätään palkattomat sairaslomatkin. Ennätys on elämän aikana ollut neljä päivää. Tämän jälkeen on uhkailtu että pitääkö antaa työ jollekin muulle ja olenko kiinnostunut työnteosta.
Flunssassa menin suorittamaan 8e tuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menen. Kuolema Venetsiassa kiihottaa mieltä.
No nyt on maailmanloppu tulossa. Nurmeksessakin joku kuulemma köhinyt.