Onko kukaan täällä tilannut Amazonista mitään viime viikkoina?
Mietin, kun tein tilauksen helmikuun alussa, oisko ollu 10.päivä, eikä vieläkään oo kuulunut! Corona varmaan vaikuttaa rahtiliike teeseen jotenkin?
.. onko teillä tullut tilaukset perille? Ei kai auta kun odottaa
Kommentit (22)
Pöh! Lue seurannasta missä on tulossa.
Riippuu mitä tilaat ja kuka toimittaa. Vaikka tilaisit uk tai de amazonista, osa tavarasta tule kiinasta tmv. Osa tulee Amazonin omasta varastosta. Siihen ei pitäisi niin vaikuttaa.
Amazonin omasta varastosta Saksasta tuli rielussa viikossa. Kiinalaisen myyjän paketti ei tullut annettuun aikaan mennessä ja viikon päästä reklamoin, mihin ei reagoitu. Infosin Amazonia, joka palautti rahat.
On tullut tilaukset normi perille amazon.com:ista, usa osoitteeseeni. Viimeinen oli eilen (ma).
Yksi tilaus tosin oli 2 päivää myöhässä. Eipä haittaa.
Tää ei liity aiheeseen, mutta mitä tilaatte amazon.com:sta, Usa siis ja onko kallista.
Amazon.de olen tilannut ja he toimittavat DHL:n kuljettamana kaiken. Olen tilannut mm puhelimen, marmoripöydän ja tarjottimen. Seurantakoodi tulee sähköpostiin kun tavara lähtee matkaan. Edellä mainitut tulleet alle viikossa.
Amazon.es:sta tilasin kirjan viime viikolla ja tilauksen yhteydessä arvioitiin toimituspäiväksi 5.3. Perjantaina tuli tekstari, jonka mukaan toimitetaan lähipäivinä. Eli aikataulussa kai ollaan mutta lopullista ilmoitusta saapumisesta ei kyllä vielä ole kuulunut.
Toimittavat siis huonekalujakin Suomeen? Oliko kallis rahti pöydässä?
Vierailija kirjoitti:
Tää ei liity aiheeseen, mutta mitä tilaatte amazon.com:sta, Usa siis ja onko kallista.
Lisäravinteita, kosmetiikkaa (vähän), vaatteita (vähän, esim farkut), kirjoja. Jotkut tuotteet ovat niin halpoja että kannattaa tilata vaikka lähetyskulut + tulli tulevat päälle mutta eivät tietenkään kaikki. Katso esim nutricost ja welikevitamins merkkejä, hintaa alle kolmasosa jos vertaa ruohonjuuren hintoihin. Suurin syy tilaamiseen on kuitenkin se ettei niitä haluamani tuotteita ole eu:sta tilattavissa.
Kirjoja saa usein sieltä sentillä plus $4 lähetyskulut jos tyytyy käytettyyn. Jos laitat itsellesi usa osoitteen niin ei tarvii maksaa eu alv kindle kirjoista. Libgen:istä saa melkein kaikki kirjat ilmaiseksi joten tarkista sieltä eka.
Käytän postinvälitysfirmaa saadakseni tuotteet suomeen.
Ei ollut muuta maksua kuin pöydän hinta. DHL oli yhteydessä ja kertoi että tuotteen hinta sisältää tullimaksun, kysyivät milloin voivat toimittaa, että olen kotona. Erittäin tyytyväinen.
Katso myyjän tuotekuvaus sieltä uudestaan. Jos siellä lukee joku contact me at abcdef@xyz.com before ordering niin se on joku huijaus etkä koskaan tule saamaan sitä tuotetta. Älä kirjoita sähköpostiin vaan pyydät amazonilta että peruuttavat tilauksen.
Katso myyjän osoite. Jos se on joku shenzen, china tai hong kong niin joudut odottamaan tuotettasi kuukauden tai pari.
Jos taas tilasit sold by amazon tai fulfilled by amazon tuotteen niin vaikeata sanoa mistä kiikastaa. Kai sulla on tracking numero??
Minä. Tilasin langattomat kuulokkeet. Katsoin että aika monessa on nykyään se 20-40 päivän toimitusaika. Kannattaa siis odotella rauhassa, sillä ei se sieltä viikossa tai parissa heti tule.
Olen tykännyt käyttää Lorealin aurinkopuuteria. Kyseistä kolmen värin tuotetta ei ole enää vuoteen saanut Suomesta. Katsoin Saksan Amazonista ja löysin tämän tuotteen puoleen hintaan. On ihan eri tilata tuolta kuin kiinakaupoista. Tilaan sellaisia tuotteita mitä nyt muutenkin käytän. Niinkuin nämä Nike AIR ZOOM PEGASUS 36 orange pulse lenkkarit. Väriä oli vaikea löytää Suomesta ja nämä tuli 2 päivässä kotiin. Aidot ja asianmukaisesti pakatut, hinta oli kuutisenkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut muuta maksua kuin pöydän hinta. DHL oli yhteydessä ja kertoi että tuotteen hinta sisältää tullimaksun, kysyivät milloin voivat toimittaa, että olen kotona. Erittäin tyytyväinen.
Ei saksasta tilattuna tule mitään tullimaksua.
Amazon.destä olen tilannnut helmikuun alkupuolella, toinen tuli reilussa viikossa, toisessa meni muutama päivä pitempään. Joulun alla tilasin joululahjoja, otin pikatoimituksen niin tulivat seuraavana päivänä! Aivan uskomatonta.
Mutta nää viimeisimmät paketit kyllä toimitti kotiin Posti, eikä DHL. DHL:n toimittamat paketit on tulleet poikkeuksetta nopealla aikataululla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäravinteita, kosmetiikkaa (vähän), vaatteita (vähän, esim farkut), kirjoja. Jotkut tuotteet ovat niin halpoja että kannattaa tilata vaikka lähetyskulut + tulli tulevat päälle mutta eivät tietenkään kaikki. Katso esim nutricost ja welikevitamins merkkejä, hintaa alle kolmasosa jos vertaa ruohonjuuren hintoihin. Suurin syy tilaamiseen on kuitenkin se ettei niitä haluamani tuotteita ole eu:sta tilattavissa.
Kirjoja saa usein sieltä sentillä plus $4 lähetyskulut jos tyytyy käytettyyn. Jos laitat itsellesi usa osoitteen niin ei tarvii maksaa eu alv kindle kirjoista. Libgen:istä saa melkein kaikki kirjat ilmaiseksi joten tarkista sieltä eka.
Mitä firmaa käytät?
Kirjoitit ettei Saksasta tule tullimaksua. Tiesitkö että Amazon DE tuotteista osa tulee muualta? Kaikkia ei ole varastoitu Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit ettei Saksasta tule tullimaksua. Tiesitkö että Amazon DE tuotteista osa tulee muualta? Kaikkia ei ole varastoitu Saksaan.
Mä olen vuosikausia tilannut kaikenlaista tavaraa Saksan Amazonista, eikä ikinä ole tullut mainintaakaan mistään tulleista tai tullimaksuista. Oon kyllä ollut täysin siinä uskossa, että kun tuolta tilaa niin silloin ei tule tullimaksujakaan koska on eun sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä firmaa käytät?
usglobalmail
En tilaa kuin amazon uk:sta. Kirjoja lähinnä. Viime paketti kesti varmaan 1kk. Yksi kirja ei vieläkään perillä.