Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMALIN HOTELLIHUONE, JOHON OLET TÖRMÄNNYT SUOMESSA?

Käytetty kondomi
02.03.2020 |

Tuolla eräässä ketjussa puhutaan hotellisiivoojista ja suomalaisten hotellien huonosta hygieniasta. Kertokaapa tositapauksia elämänne varrelta eli minkälaisiin ylläreihin olette törmänneet hotellihuoneissa Suomessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteihin huoneisiin on tullut törmättyä. Suurin miinus kotimaan hotelleissa on hintataso.

Vierailija
2/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteihin huoneisiin on tullut törmättyä. Suurin miinus kotimaan hotelleissa on hintataso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole juuri ollut varaa yöpyä hotelleissa Suomessa, mutta vanhana hotellisiivoojana kyllä riittäisi juttua niistä huoneista ennen siivousta. :D

Vierailija
4/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Eden. Varaus oli 2 h huone + vuodesohva 2 lapselle. Saatiin huoneeksi kokoustila, jossa lattialla 2 patjaa ja lisäksi rikkinäinen vuodesohva. Ainoa erikoisuus oli näköala suoraa kylpylään liukumäen huipulle.

Hinnasta ei suostuttu korvaamaan euroakaan, vedottiin siihen, että ei huoneessa tarvitse olla vuodetta, 2 hengen huoneessa patjat lattialla on aivan riittävä varustus. Siivooja toi oma-aloitteisesti yhden patjan lisää.

Ei muiden huoneiden varustukseen kuuluvia kylpytakkeja tai pyyhkeitä, ne piti erikseen mennä pyytämään respasta.

Kieltämättä elämäni mielenkiintoisin hotellihuone. Sen jälkeen olen aina varauksen tehdessäni muistuttanut, että haluan nimenomaan sellaisen huoneen, jossa on vuode.

Vierailija
5/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokia Eden. Varaus oli 2 h huone + vuodesohva 2 lapselle. Saatiin huoneeksi kokoustila, jossa lattialla 2 patjaa ja lisäksi rikkinäinen vuodesohva. Ainoa erikoisuus oli näköala suoraa kylpylään liukumäen huipulle.

Hinnasta ei suostuttu korvaamaan euroakaan, vedottiin siihen, että ei huoneessa tarvitse olla vuodetta, 2 hengen huoneessa patjat lattialla on aivan riittävä varustus. Siivooja toi oma-aloitteisesti yhden patjan lisää.

Ei muiden huoneiden varustukseen kuuluvia kylpytakkeja tai pyyhkeitä, ne piti erikseen mennä pyytämään respasta.

Kieltämättä elämäni mielenkiintoisin hotellihuone. Sen jälkeen olen aina varauksen tehdessäni muistuttanut, että haluan nimenomaan sellaisen huoneen, jossa on vuode.

Mitä :D Miten voi olla... ei sssaaakeli.

Vierailija
6/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN OLE TÖRMÄNNYT YHTEENKÄÄN SUOMALAISEEN HOTELLIHUONEESEEN, KOSKA OLEN YÖPYNYT NIISSÄ 95% TYÖMATKOILLA, JOLLOIN OLEN OLLUT TIETENKIN SELVIN PÄIN.

Vierailija
7/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

marskin huone jossa lutikka käveli tyynyn viereen pällistelemään kun olin käymässä nukkumaan

Saatiin vaihto sviittiin, mutta oli kyllä oksettava olo koko yön.

Vierailija
8/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on niin, että sitä saa, mihin on varaa.

Ulkomailla on tullut monia iloisia yllätyksiä, vaikka ollaan menty halvimmilla mahdollisella meiningillä.

Suomalaiset hotellit ovat aina olleet ok, myös ulkomaalaisten sukulaisten ja ystävien mielestä.

Vierailija
9/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja suomalaisena tie tietysti maksoitte mitä pyydettiin????

Toivottavasti tarina ei ollut tosi, koska juuri tuollaiset ääliöt opettavat suomalaisille hotelleille, että suomalainen asiakas ei valita koskaan ja voidaan siksi laittaa sinne huonoimpaan huoneeseen.

Vierailija
10/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä viime viikolla olin Presidentissä ja ainakin pintoja ei oltu pyyhitty (sormenjälkiä näkyi). Tiedän myös että siellä on SOL siivoomassa ja itse entisenä sollilaisena tiedän ettei vessoja pestä kuin yleispuhdistusaineella. Kloriittia tms haen aina kaupasta ja pesen vessan uusiksi ja varsinkin kylpyammeen ennen kuin menen sinne.

Pintapuolisin varmaan ihan siistiä, mutta bakteereja on silti mitä luultavimmin. Peitot ja patjat jäävät pesemättä ja ne päiväpeiton lojuvat aina lattioilla. Aina ne silti heitetään puhtaiden petivaatteiden päälle.

Vierailija
11/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä viime viikolla olin Presidentissä ja ainakin pintoja ei oltu pyyhitty (sormenjälkiä näkyi). Tiedän myös että siellä on SOL siivoomassa ja itse entisenä sollilaisena tiedän ettei vessoja pestä kuin yleispuhdistusaineella. Kloriittia tms haen aina kaupasta ja pesen vessan uusiksi ja varsinkin kylpyammeen ennen kuin menen sinne.

Pintapuolisin varmaan ihan siistiä, mutta bakteereja on silti mitä luultavimmin. Peitot ja patjat jäävät pesemättä ja ne päiväpeiton lojuvat aina lattioilla. Aina ne silti heitetään puhtaiden petivaatteiden päälle.

Älä puhu paskaa:D mä olen ollut solilla jo 5 vuotta ja kyllä vessat pestään kloritilla, biorinella tai sillä yleispuhdistusaineella, mutta hotellissa pitää kloritilla siivota koska bakteerit yms taudit jyllää noissa helposti

Vierailija
12/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellitarkastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tarina ei ollut tosi, koska juuri tuollaiset ääliöt opettavat suomalaisille hotelleille, että suomalainen asiakas ei valita koskaan ja voidaan siksi laittaa sinne huonoimpaan huoneeseen.

Ei tuossa ollut vaihtoehtoja! Kyllä me samantien ilmoitimme, että ei käy ja osoitimme, että varaus on JO maksettu etukäteen, joten meille pitää järjestää jo maksetun mukainen huone. Hotelli oli tiukkana: ei pidä kuvitella, että jokainen huone on juuri sellainen kuin nettikuvissa on. Siellä on makuutilat neljälle, he eivät palauta euroakaan, vaikka emme huonetta ottaisi. Peruutus olisi pitänyt tehdä edellisenä päivänä. Lapset oli väsyneitä, vanhemmat oli väsyneitä ja niin me sitten otimme sen.

Kahden kuukauden ajan kävin meilikeskustelua kanssaan ja lopulta sieltä luvattiin meille ilmainen grilliateria. Tervetuloa 200 km päästä 2 aikuista syömään! Vasta yhteydenottouhkaus kuluttaja-asiamieheen muutti hotellin mielipiteen niin, että saatiin perheelle uusintayö. Sillä kertaa jokaiselle oli oma vuode!

Vierailija
13/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellitarkastaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein hotelli maksetaan etukäteen, jopa Suomessa.

Vierailija
14/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Arkadia Helsingissä. Tarvitsimme muutamaksi tunniksi lepopaikan ennen lennolle lähtöä. Suunnitelma A meni pieleen, kun alunperin kaavailtu paikka myytiinkin loppuun. Toki meissäkin on vikaa, kun jätettiin majoituksen hankkiminen viimetinkaan, eikä haluttu maksaa paria satasta kuuden tunnin viipymisestä.

Kyseisen hotellin yleiset tilat olivat todella saastaiset. Vessan oveen jäi rako vaikka sen lukitsi ja käytävällä olleet ulkomaalaiset miehet yrittivät tirkistellä sisälle. Jouduinkin lähtemään vessaan läheiselle huoltoasemalle tästä syystä, mutta myös siksi että tila oli niin liassa ja kusessa ettei pöntölle voinut senkään vuoksi istua, eikä siellä iljennyt pestä hampaitakaan. Paikassa oli toinenkin yleinen vessa, mutta se oli tukossa ja siten käyttökelvoton. Meillä oli siis huone, johon ei kuulunut omaa vessaa tai kylpyhuonetta.

Huone itsessään ei ollut yhtään tasokkaampi. Nojatuolit olivat niin nuhruiset ja likaiset, ettei niissä olisi voinut kuvitellakaan istuvansa. Ainoa puhdas asia huoneessa taisi olla lakanat, mutta sänkykin oli hutera. Jääkaappikaan ei toiminut. Paikka oli todella rauhaton ja muutoinkin epämääräinen, käytävillä vaelteli läpi yön ulkomaalaista porukkaa. Äänieristys oli olematon. Paikasta on tosi kahtijakautunutta arvostelua hotellisivustoilla, mutta oman arvioni mukaan hotelli saa -666/5 pisteestä. Olen käynyt ulkomailla paljon edullisemmissa paikoissa, mutta niissä on ollut aina siistiä, vaikka sisustus ei olisikaan tätä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän