Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluimmat ideat anopin synttärilahjaksi

Vierailija
02.03.2020 |

Eli mitä 66v lahjaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uurna?

Vierailija
2/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina haukutaan ja halveksitaan anoppeja.

Olette helvetin huonoja miniöitä, kun ette tule toimeen anoppienne kanssa.

Mulla on mukava ja ihana anoppi ollut aina. Nyt hän on jo vanha ja potilaana kroonikko-osastolla. Käyn katsomassa häntä kerran viikossa. Hyvät on muistot hänestä.

Vävypoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän pitää? Jokin kimppalahja, matka, esim kylpyläreissu koti- tai ulkomailla. Muu matka. Koru? Kauneushoitolaan lahjakortti?

Tyttöjen reissu?

Vierailija
4/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin henkilövaaka ja sitten jouduttiinkin huomaamaan, että anoppi lähti tyttärensä perheen kanssa "pakoon synttäreitä" New Yorkiin. Meni hyvä lahjaidea ihan pilalle, kun ei päästykään itse antamaan lahjaa. Mies oli käärmeissään, kun pikkusiskolleen maksettiin 2 vko loma kesken opiskelujen eikä me saatu mitään.

Vierailija
5/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumailmapallolento + kuoharia + vaahtokarkkia sekä tuoreita mansikoita.

Vierailija
6/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös aivan ihana anoppi! Rakastava, avarasydäminen, ei ikinä sanonut pahaa sanaa minulle miniänä tai puuttunut lapseni kasvatukseen.

Meillä oli kaksi yhteistä rakkauden kohdetta: hänen poikansa ja minun tyttäreni.

Vierailija
7/7 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina haukutaan ja halveksitaan anoppeja.

Olette helvetin huonoja miniöitä, kun ette tule toimeen anoppienne kanssa.

Mulla on mukava ja ihana anoppi ollut aina. Nyt hän on jo vanha ja potilaana kroonikko-osastolla. Käyn katsomassa häntä kerran viikossa. Hyvät on muistot hänestä.

Vävypoika.

Anteeksi mitä? Ihme oletuksia taas.

Tarkennuksena, että anoppi on paras ystäväni, ollaan tunnettu pian 22 vuotta nähdään viikottain ihan ilman miestäni/hänen poikaansa ja näitä siunaantuneita lapsenlapsia.

Kysyin hulluja lahjaideoita, rempsälle ja huumorintajuiselle 66v naiselle. Eli anopille. Kiitos jo tulleista ehdotuksista. Ja kuten huomata saattaa niin apua kaivataan, sillä tällainen nelikymppinen huumorintajuton ei aina oikein onnistu itse näissä hulluissa hankinnoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan