Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär halusi vuosi sitten luopua korvisten käytöstä ja nyt yritti laittaa taas korvikset, niin ei menneet läpi

Vierailija
02.03.2020 |

Ei kai ne näin äkkiä umpeudu? Ikäänkuin ihoa olisi kasvanut siihen päälle eikä korviksen koukku mennyt läpi millään konstilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne umpeutuu.

Vierailija
2/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskeho on siitä jännä, että se pyrkii kasvattamaan keinotekoiset aukot umpeen. Sitä kutsutaan arpeutumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla menee läpi, vaikka 5 vuotta taukoa. Toki kipeytyvät.

Vierailija
4/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkää hakaneulalla auki ne. Helppoa kun heinänteko.

Vierailija
5/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla uudelleen jonkun hoitavan voiteen kanssa, vaikka Bepanthenin, joka pehmittää ihoa ja reiän ympärystää.

Vierailija
6/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaa umpeutu alle kahdessa viikossa teininä. Enpä sen jälkeen oo korviksia pitänyt. Riippuu tosiaan ihmisestä kuinka nopeasti umpeutuu jos umpeutuu ollenkaan

Vierailija
7/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni toinen umpeen kolmessa vuodessa ja toinen on yhä auki. Yritin toista sorkkia auki ja emlasin sen ensin, mutta en saanut. Pitäisi käydä joskus avauttamassa se ammattilaisella. Varmaan lävistäjälle joutuu kun samaa reikää ei saa ammuttua läpi uudelleen samasta kohtaa.

Vierailija
8/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran avasin umpeutuneen reiän niin että korvakorun tappi työnnettiin läpi niin pitkälle kuin meni, ihoa oli vain ohut kalvo siinä tapin päällä ja desinfioinnin jälkeen mattoveitsellä raps siitä tapin päältä. Ei tuntunut yhtään miltään.

Jos on enemmän kasvanut umpeen niin kannattaa käydä lävistyttämässä uudestaan.

Vierailija
9/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aukesi pienellä nipistyksellä (työnsin "väkisin" korun läpi), kun päätin taas tykätä korvakoruista. Lopetin korvisten pidon noin 10 vuotta sitten.

Vierailija
10/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen kuinka kauan reiät on olleet, niin kyllä ne voi piankin mennä umpeen. Minulla meni aikuisiällä parissa vuodessa umpeen, edessä kyllä näkyy vielä reikä mutta takapuolelta on ummessa.

Vierailija
11/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vuosikausia käyttämättä korviksia, ehkä kerran 10 vuoteen olen saanut idean laittaa. Ja aina menee läpi, ihan vain ohut nahkakerros on ollut ja tosiaan vain väkisellä olen työntänyt korviksen.

Vierailija
12/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän korviksia allergisk vuoksi ehkä vain kerran vuodessa juhlissa ja ei oo ikinä umpeutunut

Vierailija
13/13 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talia ja töhnää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi