Onko kirjailija Hanna marjut marttila kuollut?
Kommentit (19)
Nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Eli kuollut viime vuonna tuon mukaan?Ajattelin, jos 2019 on joku virhe tai tapa ilmaista, kuinka kauan hän on ollut aktiivinen kirjallisuudessa tähän mennessä tms. Taisin vähän järkyttyä kun keksin jotain selityksiä. Mitään lisätietoa ei ollut... Ap
Vain 5-vuotias.
Olen lukenut hänen kaikki teoksensa. Olisi pitänyt lähettää jotain fanipostia.
Vierailija kirjoitti:
Vain 5-vuotias.
Olen lukenut hänen kaikki teoksensa. Olisi pitänyt lähettää jotain fanipostia.
*58-vuotias Ap
Wikipediassa ei luea, että olis kuollut ja fb:ssakin näkyis poseeraavaan hengissä v.2016.
Haimasyöpään. Kaunis, herkkä nainen. Kovin surullinen.
Meni taivaaseen entisen aviomiehensä, Boycotin Hombre Lampisen luo, hän jo siellä odotteli...
Vierailija kirjoitti:
Haimasyöpään. Kaunis, herkkä nainen. Kovin surullinen.
Meni taivaaseen entisen aviomiehensä, Boycotin Hombre Lampisen luo, hän jo siellä odotteli...
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa ei luea, että olis kuollut ja fb:ssakin näkyis poseeraavaan hengissä v.2016.
Wikipediassa on oikeaa tietoa vain siinä tapauksessa, että joku on vaivautunut tiedot oikeiksi päivittämään.
On erittäin loogista, että vuonna 2019 kuollut ihminen on ollut hengissä vielä vuonna 2016. Se se uutinen olisi, jos näin asianlaita ei olisi ollut
Eiiii : ( yksi lempi kirjailijoista.
Ulkonäöltään vähän nuoren Mervi Tapolan näköinen.
Voi kuinka ikävää.... Hän tänään tuli mieleen mulle ja aloin tarkistaa, olisiko tullut uusia kirjoja! Olisi ollut mukavaa lukea häneltä enemmän.
No, rauha hänen sielulleen. Ap
Onko tämä se joka oli malli nuorena?
Onpa outoa ettei hesarissa ole ollut juttua. Vai onko joku lukenut muistokirjoituksen sieltä? Marttila oli kuitenkin muuten paljon julkisuudessa kirjojensa myötä ja palkittu.
Ei ole ollut muistokirjoituksia, mutta on hän valitettavasti kuollut viime vuonna.
Nevahööd. Mikä kirja kannattaisi lukea, jos haluaa tutustua?
En ole lukenut häneltä mitään, vaikuttaa kiinnostavalta. Täytyy tutustua kun kirjastoon taas pääsee.
https://otava.fi/kirjailijat/hanna-marjut-marttila/