Mitä syödä tänään -Zinccis
Nälkä on läsnä.
Zinc
Porsaan ? Hevosen ? Elefantin ?
Kommentit (35)
Sipulia hernekeittoon.
Sipulit on kotimaisia ja jalostajan hernekeitto myös.
Minkä maalaista valkosipulia uskaltaa ostaa???
Vierailija kirjoitti:
Sipulia hernekeittoon.
Sipulit on kotimaisia ja jalostajan hernekeitto myös.
Ei riitä hernekeitto nyt. Tarvitaan proteiinia on sellainen nälkä, että voisi syörä hevosen.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalaista valkosipulia uskaltaa ostaa???
Vastaus on:
Canada
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Haista zinc pitkä vit tu
Ny ei ehi, on nä-lä-kä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään haen illalla 10 pakettia Nalle puurohiutaleita lähikaupasta, kunhan siellä tyhjenee, eli väki on poissa.
En mene kuin tyhjään kauppaan.
Sitä se ihmispelko teettää. Juotko myös paljon wiinaa, ennen kuin poistut kotoa ?
Zinc
En, minulla on sellaiset diabeteslääkkeet, etten voi nauttia alkoholia ollenkaan. On myös verenpainetauti yms. Lääkitystä. Alkoholi on jäänyt siis pois jo vuosia sitten..
Menen kumikäsineet kädessä kauppaan ja ostan puurohiutaleet kotivaraksi lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään haen illalla 10 pakettia Nalle puurohiutaleita lähikaupasta, kunhan siellä tyhjenee, eli väki on poissa.
Sitä se ihmispelko teettää. Juotko myös paljon wiinaa, ennen kuin poistut kotoa ?
Zinc
En, minulla on sellaiset diabeteslääkkeet, etten voi nauttia alkoholia ollenkaan. On myös verenpainetauti yms. Lääkitystä. Alkoholi on jäänyt siis pois jo vuosia sitten..
Menen kumikäsineet kädessä kauppaan ja ostan puurohiutaleet kotivaraksi lapsilleni.
Lapsilla on hyvä olla kotivaraa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipulia hernekeittoon.
Sipulit on kotimaisia ja jalostajan hernekeitto myös.Ei riitä hernekeitto nyt. Tarvitaan proteiinia on sellainen nälkä, että voisi syörä hevosen.
Zinc
Hernekeittoon voi lisätä papuja, metwurstia (hevosen lihaa), lenkkimakkaraa tai kananmunia. Myös tonnikalaa olen joskus laittanut.
Lisäksi sinappia, sipulia tai ketsuppia.
Hyvää on ja ravitsevaa.
Ihan perusruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipulia hernekeittoon.
Sipulit on kotimaisia ja jalostajan hernekeitto myös.Ei riitä hernekeitto nyt. Tarvitaan proteiinia on sellainen nälkä, että voisi syörä hevosen.
Zinc
Hernekeittoon voi lisätä papuja, metwurstia (hevosen lihaa), lenkkimakkaraa tai kananmunia. Myös tonnikalaa olen joskus laittanut.
Lisäksi sinappia, sipulia tai ketsuppia.
Hyvää on ja ravitsevaa.
Ihan perusruokaa.
En oo syömässä hernekeittoo.
Nyt tarvitaan kunnon mättö-lihaa. On Sudennälkä !!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Niin olen ajatellut.
Jos lapset sairastuu, he selviävät.
Luulen, että jos tauti on lievä, niin kotihoidossa joutuu olemaan.
Siksi tuota Kotivaraa.
Jos on sairas, niin ei pääse kauppaan hakemaan.
Meillä ei ole tukiverkkoja.
Vanhat sukulaiset asuvat toisella puolella Suomea.
Luin lehdestä, että kunta järjestää ruokaa eristyksessä oleville tarvittaessa.
Että ehkä turhaan haen ne puurohiutaleet... Sittenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Niin olen ajatellut.
Jos lapset sairastuu, he selviävät.
Luulen, että jos tauti on lievä, niin kotihoidossa joutuu olemaan.
Siksi tuota Kotivaraa.
Jos on sairas, niin ei pääse kauppaan hakemaan.
Meillä ei ole tukiverkkoja.
Vanhat sukulaiset asuvat toisella puolella Suomea.Luin lehdestä, että kunta järjestää ruokaa eristyksessä oleville tarvittaessa.
Että ehkä turhaan haen ne puurohiutaleet... Sittenkin...
Sinccis voi tukea, jos hätä on suuri.
Zinc
Kyllä puurot kannattaa ostaa siltikin.
Better to be Safe than Sorry
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Where should i buy carlig now???
Koita etsia garlic, tuo carlig on tuntematon uutuus.
Zinc