Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Nordinin näkemys menkoista

Vierailija
01.03.2020 |

Kuukautisten ei kuulu sattua. Näkemykseni on, että jos kuukautisiin liittyy kipua, se on viesti, että tunnetasolla on jotain käsittelemättä, yleensä naiseuteen tai seksuaalisuuteen liittyen. Ja jos näitä asioita ei käsittele, seuraa astetta vakavampia häiriöitä, erilaisia sairauksia. Kuten endometrioosia.

Itsekin kärsin vuosia lyhyestä kierrosta, megarunsaista ja kipeistä kuukautisista ja muista ongelmista.

Olen aivan hämmästynyt siitä miten nopeasti moni kurssia harjoittanut on kertonut päässeensä kuukautiskivuista, -häiriöistä ja endometrioosista aloitettuaan harjoittelun. (Tsekkaa palautteet instan kiinnitetyistä Stooreista.) Mukaan kurssille pääset xxxxxx

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas akka. Valmista laitoskamaa.

Vierailija
2/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin tätä naista silloin kun se oli Iholla-sarjassa kun ukkonsa Reino on niin ääliö, mutta samaa sarjaa tämä eukko tuntuu olevan. Vakka kantensa löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kimittävä akka. En voi sietää.

Vierailija
4/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omasin nuorena hyvän itsetunnon ja olin avoin seksuaalisuuden kanssa, mutta omasi järkyttävät menkkakivut. Vasta raskauden jälkeen helpotti ja samalla aloin olemaan enemmän epävarma raskauden muuttamasta kehosta.

Vierailija
5/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri-Anni onneksi heti tarttui tähän.

Yllättäen Maria esti instassa...

Vierailija
6/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosia sairastavana koen tuon tekstin melko loukkaavaksi..

Vierailija
7/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat kuukautiskivut hellittää, kun pyöräyttää parit muksut.

Terv. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme