Aiotko perua kevään vapaa-ajan matkasi ulkomaille?
Kommentit (18)
En, käyn hakemassa taudin Italiasta ja tartutan muihin.
Vierailija kirjoitti:
En, käyn hakemassa taudin Italiasta ja tartutan muihin.
nettivinkkasin terrorismin suunnittelusta
Hassu ajatus. Nythän matkoja saa halvalla ja tungos lomakohteissa on pienempää, kun heikkohermoiset kanssaihmiset pysyvät kotonaan.
En todellakaan aio. Loppukuusta menen Ruotsiin, toukokuussa lätkän MM kisoihin Sveitsiin ja kesäkuussa jalkapalloa katsomaan Pietariin. Ja ei. Ei ole käynyt mielessäkään jättää menemättä.
Jos tulee ulkoministeriöstä kehotus välttää matkustamista, sitten perun. Myös lääkärin ja matkatoimiston mukaan on turvallista lähteä. Luotan viralliseen tietoon.
Entäs jos urheilikisat perutaan, oletko vielä lähdössä matkalle?
Käyn hakee ittelleni koronan Italiasta ja katon montako saan tartutettua.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos urheilikisat perutaan, oletko vielä lähdössä matkalle?
Tottakai olen. Olisi todella ikävää jos peruttaisiin mutta tietenkään en ostettuja lentoja tai hotellia jätä käyttämättä. Pietariin meno on siinä ja siinä koska jos peli peruttaisiin niin en tiedä kävisikö pelilippuun liitetty fanID viisumista? Se pitäisi sit selvittää.
Me emme olleet vielä ehtineet varata mitään, mutta emme siis lähde. Jotenkin se lentokoneessa istuminen ei nyt viehätä....
Ei vaikuta omiin päätöksiini. Pieni osa minusta toivoo, että korona niittäisi sen 20-30% maailman väestöstä niin ratkeaisi hieman tietyt ongelmat siinä samalla :)
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee ulkoministeriöstä kehotus välttää matkustamista, sitten perun. Myös lääkärin ja matkatoimiston mukaan on turvallista lähteä. Luotan viralliseen tietoon.
Voi vetelä mikä turbolambi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta omiin päätöksiini. Pieni osa minusta toivoo, että korona niittäisi sen 20-30% maailman väestöstä niin ratkeaisi hieman tietyt ongelmat siinä samalla :)
Olen samoilla linjoilla, vaikka se kuulostaakin julmalta. Meitä on täällä liikaa. Pandemioista on hyötyä, etenkin jos ne leviävät siellä päin maailmaa jossa lisäännytään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla, vaikka se kuulostaakin julmalta. Meitä on täällä liikaa. Pandemioista on hyötyä, etenkin jos ne leviävät siellä päin maailmaa jossa lisäännytään liikaa.
Teistäkö aloitetaan? Tai miten olisi riskiryhmään kuuluvat sukulaiset ja ystävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistäkö aloitetaan? Tai miten olisi riskiryhmään kuuluvat sukulaiset ja ystävät?
Ei kiitos. Mutta minä en sitä päätä, miten virus leviää. Kunhan totean, että väestön vähenemisestä olisi ihmiskunnalle ja maapallolle hyötyä. Eihän kukaan halua, että juuri oma läheinen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kukaan toivo, mutta tottakai jos se arpa osuu kohdalle eikä keho tuota kestä niin sellaista se on. Hyväksyn toki tilanteen.
miksi peruisin?