Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevättä rinnassa 2020

Orastavasuhde
01.03.2020 |

Hei kaikki ihastuneet ja rakastuneet, tulkaa kertomaan millainen kaveri teillä on kiikarissa!

Itse olen ihastunut ihanaan miehen joka on hiljainen,fiksu, sosiaalinen introvertti joka on hyvin joustava mutta kuitenkin hänellä on omat arvot ja periaatteet joiden takana hän seisoo ja hän todellakin saa minut nauramaan ja tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksi hänen seurassaan. Tunnen itseni myös hyvin vapautuneeksi ja naiselliseksi hänen seurassaan.
Näemme silloin tällöin ja meillä molemmilla on selvää kiinnostusta toisesta, mutta vielä ei olla seurustelu tasolla, että menisimme yhdessä parina tapahtumiin ja esittelisimme toisemme perheillemme ja ystäville.
Itse kyllä toivoisin että tästä voisi tulla jotain syvempää ja kestävämpää, aika näyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulikin yllättävä käänne.

Hän halusi jutella tässä yhtenä iltana ja hän kertoi että todella pitää minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. En tosiaan osannut odottaa että "aika näyttää" tarkoittaisi vain paria päivää.

Vierailija
2/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti todella mielenkiintoista aloittaa ensimmäinen vakava suhde jo ihan reilusti aikuisiällä, kun jo vähän ymmärtää elämästä jotain.

Musta tuntuu että tiedän liikaa jotta voisin vaan heittäytyä suhteeseen kaikella tunteenpalolla mut kuitenkin tiedän liian vähän jotta voisin just olla vapaa ja avoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän lääpällään uuteen työkaveriin. Ensimmäinen samansukupuolinen ihastukseni näin aikuisiällä, mutta ei varmasti koskaan tule olemaankaan mitään sen enempää kuin ihastus, eikä se haittaa, koska kyllähän tämäkin piristää elämää kummasti. Hän on todella iloinen ja valoisa persoona ja hänen seurassaan on helppo olla, iloisuus tarttuu aina itseenkin ja meillä on samanlainen huumorintaju :) Työpäivät menee kuin huomaamatta, jos ollaan samassa vuorossa ja välillä laitellaan viestiä myös työajan ulkopuolella.

Vierailija
4/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt kevättä eikä kesäheilaa, avokkikaan ei anna pildeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan