Nuoruuden raja
Olen palstalla törmännyt typeryksiin, joiden mielestä 30-vuotias on vielä nuori, jopa joidenkin mielestä 40-vuotias.
Mun mielestä 20-vuotias on nuori.
Kommentit (18)
Se raja nousee sen mukaan kun itselle tulee ikää... nyt 50- vuotiaana näen 40-vuotiaat aika nuorina, ja toisaalta 15-vuotiaana mun mielestä 30-vuotiaat oli jo vanhoja.
18-29 vuotiaat on nuoria
30-39 vuotiaat on nuoria aikuisia
40--> on keski-ikäinen
60+---> vanhus
Siis 29-vuotias on nuori? No nyt ymmärrän paremmin Suomen ongelmat!
Kyllä babe-paitainen paskassa avioliitossa 30-vuotta ollut 50-v nainen on nuori!
Pakko olla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä babe-paitainen paskassa avioliitossa 30-vuotta ollut 50-v nainen on nuori!
Pakko olla!
Näitä lehmiä näkee joka vkl baarissa, kuvittelevat olevansa tavoittelemisen arvoisia, kun 30-v mies käy lastit heittämässä!
Nämä eukothan olevat omaan elämäänsä ja miehiin kyllästyneitä.
Kuvittelevat, että nuoren miehen pano tekee heistäkin nuorempia. ;D
10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.
40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.
80-vuotias on omasta mielestään ikinuori.
Vierailija kirjoitti:
10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.
40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.
80-vuotias on omasta mielestään ikinuori.
Uuh, 80-vuotias babepaita, voisiko enempää mikään jäykistää?
Missä teidän keskiikä hiihtelee,kun kaikki on niin nuoria?Eikä 60v ole vanhus!!!Onko sitten 70 ikäloppu?
Landellahan juntit ajelevat wunderpaumit heiluen vielä 50-vuotiaanakin ja ovat todella nuoria!
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän keskiikä hiihtelee,kun kaikki on niin nuoria?Eikä 60v ole vanhus!!!Onko sitten 70 ikäloppu?
30- vuotias on vähän uraansa harkitseva Sarasieppijuntti. 40-vuotias on vähän uraansa miettivä emilia-juntti.
50-vuotias lyö babe-paidan päälle ja on nuori :D
No siis periaatteeshan alta 25 on nuoria tai alta 20. Sen jälkeen ollaan nuoria aikuisia tai ihan vain aikuisia. sitten joku 40 on keski-ikäinen :D
Mutta nykyajan eliniänodotteella on ihan täys fakta että 29v on nuori. Itse olen 29 ja kyllä mä vielä nuorena itteäni pidän.. Kaveri on 39 ja en pidä häntä minään keski-ikäisenä tätinä :D
Nuori mihin? Nuoruus ja vanhuus on aina suhteellista. Esim 40-vuotias on vanhahko synnyttäjä, mutta nuorehko vaikkapa presidenttinä.
Pitääkö teitä typeryksiä oikeasti ojentaa? No totta kai eliniänodote kasvaa, mutta se ei tarkoita sitä, että 29-vuotias saa elää kuten "nuori"
Olette tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla!
On se nuori 80-vuotiaan mielestä.
Aikuisuus on yli arvostettua!11!!! Ihminen on nuori vuodet 12-80!!1
T: babe-paitainen eliniänvaktojen tietäjä!
Kyllä 40 vuotias on vielä nuori tulevaissssuujen lupaus! Ainakin Savossa!