Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän nykyisen naisen kummallinen instagramkäytös

Vakavanhaväinämöinen
01.03.2020 |

Ongelmani on seuraavanlainen: Olen päässyt yli jo miehestä ja erosimme kavereina 2 vuotta sitten. Tuntuu että miehen nykyinen nainen kilpailee minua vastaan jatkuvasti. Ex-mieheni nykyinen nainen seuraa lähes päivittäin julkista instagramtiliäni. Seuraa ahkerasti instagram tarinoitani. Myös aina kun laitan itsestäni kuvan tulee nykyiseltä naiselta kohta samankaltainen kuva.. Esim. Laitoin kuvan uudesta autostani, ei mennyt kuin päivä niin nainen laittoi kuvan uuden karheasta bmw:stään.. Sama oli sisustuksen kanssa. Paremmaksi laittoi. Laittelee myös jatkuvasti kuvia yhteiskuvia heistä saatetekstein 'rakastetaan toisiamme enemmän kuin kukaan ja tässä tosirakkaus on' Voi olla että kuvittelen mutta se on varmaa että hän katsoo päivittäin instagram storyjani koska sen näkee instagramissa. Miksi?? Eikö hän ymmärrä että minä näen että hän seuraa niitä...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraathan sinäkin häntä.

Vierailija
2/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan näe kuin tykkäykset ja kommentit.

Vierailija
4/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi seuraa kampia ;)

Vierailija
5/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä storyista näkee vissiin, että kuka katsoo ja miten monta kertaa. 

Vierailija
6/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehän seuraatte näköjään molemmat toisianne. Sinä häntä ja hän sinua

Huoh

Vierailija
7/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan määriä nää.

Vierailija
8/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on julkinen Instagram- tili niin ei kannata valittaa seuraajista. Jos haluaa yksityisyyttä niin ei ole vaikeaa laittaa tiliä yksityiseksi.

Vierailija
9/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä naisten suurimpia ongelmia, eksänyksän instagramkäyttäytyminen 😂

Vierailija
10/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tajua että näet! Vuosia sitten lopetin ystävyyden erään tytön kanssa koska hän oli itsekäs ja teki jotain anteeksiantamatonta joka vaikutti minun elämääni negatiivisesti. Muutama vuosi myöhemmin hän ilmeisesti liittyi instagramiin koska yhäkkiä tarinoideni katsojiin ilmestyi nimimerkki joka oli selväsi hänen (hänellä on hyvin harvinainen nimi). Ei siis seurannut minua instagramissa mutta profiilini oli silloin julkinen. Jokaisen tarinan katsoi, usein oli jopa ensimmäisten katsojien joukossa. Tätä jatkui kuukausia kunnes ihan yhtäkkiä loppui kuin seinään. Veikkaan että tajusi viimein että näen tosiaan kaikki nimimerkit jotka tarinaani katsovat :D Mutta vähän myöhemmin tarinoitani rupesi katsomaan ahkerasti random nimimerkki jonka profiilissa ei ole yhtäkään kuvaa, seuraajaa tai seurattavaa joten pahasti epäilen että hän stalkkaa elämääni edelleen ;)

Vierailija
11/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat ja naisten elämä. Huutista. 

Vierailija
12/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan määriä nää.

Okei, minä en itse tee niitä, niin ei ole kokemusta, muistin väärin, että joku olisi kertonut senkin näkyvän, jos joku katsoo monta kertaa saman. 

Vierailija
13/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua häiritsee se, että joku toinen ihminen kirjoittaa tekstiä ja laittaa tietokoneen kautta kuvia esille internetverkkoon. Selvä.

Vierailija
14/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa? Jätä omaan arvoonsa exät ja heidän exät. Pää räjähtäisi, jos jokaista miettisin ja stalkkaisin.

Elä omaa elämääsi.

Etiäpäin sano mummo lumessa 😊

Vierailija
15/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä naisten suurimpia ongelmia, eksänyksän instagramkäyttäytyminen 😂

Jep, luulis että jos uuden bemarin hankinta on istapostauksen arvoinen asia on elämä jos sisällöltään sitä luokkaa jotta kopioiva exännyxä olis vaan narsistinen suosionosoitus.

Vaikea ymmärtää...

Vierailija
16/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla somessa? Ihan turhaa touhua... 😊Ilmankin pärjää tässä elämässä 🙂

Vierailija
17/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kuka katsoo niistä arkistoista tms niitä storeja/kuvia? Vai mitä onkaan ne kohokohdat yms.

Vierailija
18/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kyllä vituttais, lakkaisin seuraamasta.

Vierailija
19/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupeet tietenkin ottamaan aivan mielettömän seksikkäitä puolialastomia kuvia instaan ja lisäät bensaa liekkeihin. Nyt alusvaatteet päällä mirrorselfieitä, katso mihin asti nyksä on valmis menemään omien kuviensa kanssa.

Vierailija
20/22 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onanoi, se auttaa! Älä stalkkaa exän nyxää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän