Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos joku läheisesi (esim. ystävä) ilmaisisi huolestuneisuutensa alkoholinkäytöstäsi?

Vierailija
01.03.2020 |

Mikä olisi sopiva tapa kertoa asia? Tai olisiko siitä mitään seurausta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi nainen iskisin k*rpäni hänen suuhun.

Vierailija
2/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että se on tyhmintä kukkua mitä olen ikinä kuullut. Jos hänkin ottaisi vähän kuppia niin pipo löystyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin perseet olalle, jotta pääsisin järkytykseni yli.

Vierailija
4/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin alkoholisti, kieltäisin asian ja suuttuisin, jos olisin tavallinen alkon suhteen, niin juttelisin mielelläni asiasta, jos olisin absolutisti, kertoisin sen.

Vierailija
5/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholi olisi minulle ongelma, tuskin muuttaisin käytöstäni, vaikka läheiset olisivat kuinka huolissaan.

Vierailija
6/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Viimeksi join työpaikan pikkujoulukemuissa yhden glögin. Joten epäilin läheiseni huomiokykyä.

Vierailija
7/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että joku välittää minusta niin paljon. Asiat voi esittää monella tavalla, vähän tilanteesta riippuen. Jos näkisin ystäväni kadulla housut kintuissa pissaamassa ja yrjöömässä, varmaan nappaisin niskasta kiinni ja haukkuisin pystyyn. Ottaisin kuvia jotka lähettäisin hänelle seuraavana päivänä. Tietysti huolehtisin kotiin asti ja katsoisin, että kaikki on hyvin. Jos taas kyse olisi jostain pitkäaikaisesta itsensä tuhoamisesta, niin hän toki tietäisi sen itsekin. Juttelisin asiasta varovasti ja antaisin hänen puhua mitä itse ajattelee ongelmastaan. Itse inhoan tekopyhyyttä eikä mulle tuota mitään ongelmia sanoa, että tänään vedän perseet. Ystävä olisi ihan tervetullut kertomaan mielipiteensä, mikä ikinä hänen tyylinsä lähestyä asiaa sitten onkaan. Oikeilla ystävillä ei pitäis olla mun suuntaan mitään kynnystä puhua asiasta ja varmasti miettisin tapojani. Joskus kauan aikaa sitten näin on käynytkin, nykyään ei taida olla tarvetta huomautella. Tiedän onneksi itsekin, milloin tulee otettua liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme