Nuoret naiset, mitä teette lauantai-iltana?
Kommentit (43)
Meikkaan ja harjoittelen peilin edessä flirttailua, sillain ujosti. Sydän pamppailee ja kohta lähden tyylikkääseen yökerhoon unelmoiden, että viimein tänään kohtaisin kokeneen ja nuorekkaan hopeaketun, jolla on minulle paljon enemmän tarjottavaa kuin ikäisilläni pojilla. Toivottakaa mulle onnea! <3
Istun tällä hetkellä opiskelijabileissä nuorten naisten ja muiden kavereiden seurassa
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan pakettia mikä tuli postissa. Satisfyier pro2 ja tuollainen pieni "tappi" :)
Kiltti..miehet joutuvat olemaan tänäkin lauantaina yksin kotona ilman naista :(
Kotona olo ikäänkuin johtaa siihen, että on siellä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Istun tällä hetkellä opiskelijabileissä nuorten naisten ja muiden kavereiden seurassa
M21
Hienoa, vaikutat sosiaaliselta nuorelta mieheltä joka ei ole syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
M21
En oo ikinä ollu opiskelijabileissä 😟 tai oikeastaan missään bileissä...
N23
Makaan sohvalla tukevasti raskaana ja katson Outlanderia Netflixistä. Mies meni jo edeltä nukkumaan.
Imetän vauvaani, joka heräsi juuri syömään.
Mitäs muutakaan... kirjoitti:
Meikkaan ja harjoittelen peilin edessä flirttailua, sillain ujosti. Sydän pamppailee ja kohta lähden tyylikkääseen yökerhoon unelmoiden, että viimein tänään kohtaisin kokeneen ja nuorekkaan hopeaketun, jolla on minulle paljon enemmän tarjottavaa kuin ikäisilläni pojilla. Toivottakaa mulle onnea! <3
Miehen kirjoitus :D ja jokainen nainen tietää sen.
Istun sohvalla ja syön karkkia.
Missä se ùlin kylmä kyynel viipyy?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettujen alla?
Sun unissas, setä.
Hopeakettuformaatin keksijä pitäis nylkeä ja parkita.
Siellä vaan ollaan tekemässä hauskoja asioita. Miten ikinä kukaan teihin voi tutustua kun ette anna edes mahdollisuutta? Ihan komeaksikin kehuttu mies täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
N23
Tule tänne, saat läheisyyttä jossakin vaiheessa iltaa kun minua alkaa panettamaan.
M21
Mitäs muutakaan... kirjoitti:
Setä, sä et kuulosta tippaakaan naiselta vaan ikivanhalta transulta.
Vierailija kirjoitti:
Istun kotona ja kuuntelen virsiä.
Minä kuuntelen Ghostia. Löysin kyseisen orkesterin pari viikkoa sitten, ihan mahtavaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
M21
Aika kuivat bileet taitaa olla kun palstalle "eksyit"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
N23
Tule tänne, saat läheisyyttä jossakin vaiheessa iltaa kun minua alkaa panettamaan.
M21
Hienoa, mies tietää libidonsa ongelmat eikä lupaa liikoja. Ei esim. seksiä tai tajunnanräjäyttävää seksiä, vaan "läheisyyttä".
Sitäkin vain kun panettaa.
On se kyllä ikävää, että jo noin nuorella muna lurputtaa.
Hopeakettujen alla?