Miltähän tuntuisi olla todella hyvässä kunnossa?
Ja niin että kaikki vaatteet näyttäisivät hyvältä päällä?
Kommentit (14)
Voimaannuttavalta, energiseltä ja itsevarmalta.
Minä olen. Ei tunnu missään. Ihan sama.
Ulkonäkö ei ole kovin kaan tärkeä asia, kun on aikuinen ihminen. Iso juttu joskus teininä. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmään on merkitystä,
No, ei se tuntunut yhtään miltään. Olen ollut tosi hyvässä kunnossa, ja melkeen lievästi ylipainoisena, ei se tunnu enää miltään, kun ei ole yläasteella tai teini-ikäinen.
Pudotin 85 > 75 (mies).
Tuli kyllä helkutin hyvä ja itsevarma olo, kun sikspäkin koloset näkyy taas peilissä.
Olin välillä aika hyvässä kunnossa kaikin puolin. Ei se tuntunut miltään. Paitsi tietenkin kun teki jotain kuntoa vaativaa, niin jaksoi siinä paremmin. No, jotain vihellyksiä sain enemmän perään, kun nykyään kukaan ei huomaa. Mutta silloinkin pidin itseäni yhtä rumana ja epämiellyttävänä. Tai oikeastaan nyt lihavampana ja huonokuntoisempana olen paremmin sinut itseni kanssa, kaiketi iän ja kokemuksen vuoksi.
Itse en ole ollut koskaan, aina jotain ylimääräistä. Pitäis kai yrittää, haluaisin joskus kokea sen.
Eipä juuri fyysisesti erilaiselta. Olen aina ihmetellyt juttuja, miten hyvältä tuntuu, kun lopettaa tupakanpolton, ryyppäämisen, laihtuu, käy lenkillä ja punttiksella. Tein sitä väliaikaisesti lähes vuosikymmenen työni puolesta, enkä huomannut voinnissani mitään eroa. Sixpacistani ja leuanvetotuloksestani olin ylpeä, mutta ei se vointiin vaikuttanut.
Jälkeenpäin ajatellen vaikutus oli ennemminkin psyykkinen kuin fyysinen.
Joskus ärsyttää, kun ihmiset kehuvat aina "olet niin hoikka" jne, itse en ajattele sen kummemmin asiaa.
Sanoisin, että hyvä kunto ei tunnu miltään. Huono kunto taas minulla tuntuu väsymyksenä, kankeutena, apatiana, passiivisuutena, kolotuksena....
rereeg kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole kovin kaan tärkeä asia, kun on aikuinen ihminen. Iso juttu joskus teininä. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmään on merkitystä,
Vierailija kirjoitti:
No, ei se tuntunut yhtään miltään. Olen ollut tosi hyvässä kunnossa, ja melkeen lievästi ylipainoisena, ei se tunnu enää miltään, kun ei ole yläasteella tai teini-ikäinen.
Olitteko te silloin yläasteella jännä-tyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
rereeg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ansaitsisit napakan potkun munille.
Neiti Näpsä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rereeg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ansaitsisit napakan potkun munille.
Ilmeisesti olitte.
Hyvältä se tuntuu. On kiva katsoa peiliin. On kiva kun jaksaa ja haluaa liikkua.
Ja onhan se kiva kun vaatteet näyttää hyvältä. Ja myös ilman vaatteita näyttää hyvältä... ja seksikkäältä. N 163/ 53
Hyvältähän se tuntuu.
Zinc