Seksuaalinen pakottaminen, onko tämä?
Onko tämä seksuaaliseen tekoon pakottamista: esim. baarissa koskee kevyesti henkilöä intiimialueelle ilman että tämä huomaa? Hän oli vahvassa humalassa ja "uhrin" näkemys on painavin, mutta tämä vaivaa moraalisessa mielessä.
Motiivini ei ollut aidosti seksuaalinen, vaan kärsin eräästä mielenterveyden häiriöstä. Nyt on ollut uutisia seksuaaliseen tekoon pakottamisesta, joka voi kuulemma olla esim. koskemista. Kyseinen henkilö väittää että en ole tehnyt hänelle mitään, vaikka itse muistan tuon kosketuksen.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No mitä pakottamista tuossa on, jos itse olet koskenut, mutta kohde ei ole edes huomannut sitä? Miten se voitaisiin tulkita niin, että olet pakottanut hänet seksuaaliseen tekoon?
Voi olla, että koskemista saattoi tapahtua enemmänkin, en oikeen muista. Vaikka henkilöllä itsellään on hatarat muistikuvat, se ei poista teon moraalista puolta.
No mitä pakottamista tuossa on, jos itse olet koskenut, mutta kohde ei ole edes huomannut sitä? Miten se voitaisiin tulkita niin, että olet pakottanut hänet seksuaaliseen tekoon?