Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätkö koskaan syömis övereitä

Vierailija
29.02.2020 |

Syön terveellisesti ja liikun mutta välillä (usein) iskee himo ja ostan epäterveellistä ruokaa kuten kermaperunaa/pizzaa,ranskiksia ja majoneesia tms ja "jälkkäriksi"syön hirveät kasat suklaata ja karkkia, jäätelöä. Sitten mätän kolme päivää esim pe-su ja makaan vaan sohvalla. Vatsa menee ihan sekaisin. Muita joilla sama ongelma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on alkoholisteja. Tämä on minun addiktioni. Yritän elää terveellisesti ja jos kipsin niin se vie kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahmismishäiriöltä, kokemusta on. Syötkö varmasti riittävästi ns. terveellisinä kausina? Jos kalorit jäävät vajaaksi, kroppa haluaa ne takaisin ja se johtaa usein överiahmintaan.

Vierailija
4/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Mulla on syömishäiriö ja ahmimiskohtaukset on itse saatanasta. Niin huono ja kipeä olo niiden jälkeen ja kamala morkkis kaikenlisäksi. :’(

Vierailija
5/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään haen pizzaa ja jälkkäriksi jonkun ihanan leivoksen! Syön arkena terveellisesti, joten en tunne pätkääkään huonoa omaatuntoa jos viikonloppuna mässäilen.

Vierailija
6/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta olen entinen bulimikko joten nämä överit päättyy aina yrjöön. Se mahan pingotus on assosioitunut pakottavaan tarpeeseen oksentaa joten en kestä hetkeäkään jos tuli syötyä liikaa.

Vierailija
7/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kyllä. Mulla on syömishäiriö ja ahmimiskohtaukset on itse saatanasta. Niin huono ja kipeä olo niiden jälkeen ja kamala morkkis kaikenlisäksi. :’(

Ihan sama juttu että tulee niin huono olo fyysisesti kuin henkisesti. Ap

Vierailija
8/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla kokonaan erossa roskaruuasta ja sokerista? Kenellä toimii totaali kieltäytyminen? Tasapainoa on vaikea löytää. Jos otan pari palaa suklaata niin pakko vaan saada lisää eikä mikään riitä. Sama jos syö roskaruokaa niin tulee ajatus että nyt voi sitten pistää ihan risaseksi kun kerran jo rikoin säännön. Vatsakivut ja oksettava olokaan ei saa lopettamaan. Ap

Vierailija
9/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua tunkea ruokaa sisääni yhtään enempää kuin on tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme