Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kohdellaan työpaikalla kuin p*skaa

Vierailija
29.02.2020 |

Kaikille olen aina mukava. Henkinen puoli pettää tämän takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole niin mukava. Suomalaiset vihaa mukavia ihmisiä.

Vierailija
2/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kohtelemaan samanlailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko kohtelee paskasti? Joskus vaan kokee kaikkien kommentit veemäisinä, vaikka oikeasti niin ei olisi. Jos kuitenkin töihin meno tuntuu aina ikävältä, eikä kukaan ole koskaan mukava, niin kannattaa alkaa etsiä uutta työtä. Ei tuollaisessa paikassa kannata elämäänsä pilata.

Vierailija
4/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee maailmassa. Jos joltain on henkinen kehitys jäänyt puolitiehen, joltain toiselta vaaditaan 150%

Mutta rajansa kaikella, oikein ajoitettu selväsanainen "suksi vit*uun!" ei ole pahaksi.

Vierailija
5/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vauhdoin työpaikkaa samasta syystä.

Ystävällinen ja kiltti kaikille ja muut kohteli kuin pskaa. Myös pomot. Lopulta lähdin, koska henkinen hyvinvointi alkoi reistailemaan.

Edellisessä paikassa minua ei arvostettu yhtään. Kuin ilmaa.

Vierailija
6/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee miten? Kuin puskaa? Piiskaa? Polskaa? Kerro nyt!!!

Vierailija
7/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei saa antaa kohdella huonosti. Pitää sanoa vastaan, jos toinen ylittää rajat.

Itseäni todellakin väsyttää myös tuo sama, että työkavereita ei voi lähtökohtaisesti kohdella kunnioittavasti ja toisia tukien. Aikuiset käyttäytyvät työyhteisöissä kuin 5-vuotiaat hiekkalaatikolla. Miettikää, kuinka paljon tehokkaampia ja paremmin voivia me oikeasti oltaisiin, jos kaikki kykenisivät jättämään nuo ihmeelliset alkukantaiset valtapelit työelämän ulkopuolelle ja keskittymään itse asiaan.

Vierailija
8/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään pettynyt kirjoitti:

Itseä ei saa antaa kohdella huonosti. Pitää sanoa vastaan, jos toinen ylittää rajat.

Itseäni todellakin väsyttää myös tuo sama, että työkavereita ei voi lähtökohtaisesti kohdella kunnioittavasti ja toisia tukien. Aikuiset käyttäytyvät työyhteisöissä kuin 5-vuotiaat hiekkalaatikolla. Miettikää, kuinka paljon tehokkaampia ja paremmin voivia me oikeasti oltaisiin, jos kaikki kykenisivät jättämään nuo ihmeelliset alkukantaiset valtapelit työelämän ulkopuolelle ja keskittymään itse asiaan.

Tämä

Vierailija
9/9 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla porukka haukkuu aina sen, joka ei ole paikalla. Mietin, mitä ne musta puhuu kun en ole paikalla. Itse en lähde toisten haukkumiseen ja sitä on tuskallista kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän