Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pls tänää kun otatte viinaa niin älkää soiteltu kännissä ihmisille

Vierailija
29.02.2020 |

Ärsyttää kuunella juopon horinoita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä mä lupaan soitta taas

Vierailija
2/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siihen puhelimeen on vastata?

Minulla ainakin on soittoaika, klo 16 lopetan puhelimen käytön ja se jatkuu seuraavana aamuna klo 9 eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka shää oot? Vttu pidä pää kii kun puhut mulle. En shoittanut vaan sää vastasit. Haluuksää vttu turpaan häh? En oo kännissä vaan kaakossa. Tajjuutsä? Hah, hah. Lähe kuskiks niin mennään naisiin. No vippaa ees satku, rööyyh! Pannaan kato menemään ja mennään panemaan hah, hah.

Mikä hel..tin väärä numero? Älä nyt jätkä mussuta kun lähetään radalle. Et vttu katkase puhelua....

No staatan soitetaan sitten peralle.. Haloo! Mitä r..kari? ....

Vierailija
4/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin soitellaan kännissä. Kellä muka on selvinpäin jotain asiaa? Nyt on lärvintai ja langaton yhteys laulamaan. Eikä se ole niin nökönuukaa kenelle soittaa. Voihan sitä vaikka avautua sille piip naapurille.

Vierailija
5/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Pakkoko siihen puhelimeen on vastata?

Minulla ainakin on soittoaika, klo 16 lopetan puhelimen käytön ja se jatkuu seuraavana aamuna klo 9 eteenpäin.

Mulla olis aina kiinni paitsi kun soitan itse, mutta kun on lapsi päivät koulussa niin ei toistaiseksi uskalla.

Vierailija
6/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin soitellaan kännissä. Kellä muka on selvinpäin jotain asiaa? Nyt on lärvintai ja langaton yhteys laulamaan. Eikä se ole niin nökönuukaa kenelle soittaa. Voihan sitä vaikka avautua sille piip naapurille.

Just näin. Vain silloin soitellaan kun ei sormet osu enää näppäimille.

Vierailija
7/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipuhelut oli 90-lukua.

Vierailija
8/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse -moodi päälle niin vain tärkeimmät soittajat pääsevät läpi ja muut vaiennetaan. Ei ole rakettitiedettä.

Vierailija
9/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännipuhelut oli 90-lukua.

Kännipuhelut ovat olleet tätä päivää siitä asti kun telefooni keksittiin. Näppäile sattuman varassa numero ja ala jutella. Joku voi ilahtua kun kerrankin puhelin soi. Miksi aina pitää soittaa vain tutuille? Joku ventovieras ei ole kuullut niitä samoja juttuja mitä aina selität kännissä. Tutustu vttu uusiin ihmisiin.

Vierailija
10/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viikonlopuksi mustalle listalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi