Kuinka erota toista satuttamatta?
Hei auttakaa.
Olen tapaillut miesystävääni noin puolisen vuotta. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä, että hän ei ole sellainen jonka kanssa oikeasti haluan olla.
Mutta en tahtoisi satuttaa häntä. Hän on hyvin kiltti ja asettaa minut aina ensisijalle.
Sinänsä miehessä ei ole mitään vikaa, en vain koe, että olemme toisillemme sopivat.
Mitä sanotte, mikä tapa erota on mahdollisimman lempeä jätetylle? En missään tapauksessa halua loukata häntä.
Kommentit (24)
miksi koet että ette sovikaan yhteen?
Suorat sana on parhaita. Mikä tahansa epärehellisyys loukkaa enemmän. Ole ystävällinen, kunnioittava ja rehellinen. Normaali ihminen tietysti aina hiukan kokee kipua jätettäessä, mutta jos se hoidetaan asiallisesti, pääsee siitä myös yli ja ymmärtää myös jättäjän kannan.
No ei pidäkään erota jos hyvä mies.
Minulla ei vaan ole enää hyvä olla hänen seurassaan 😔
-ap
Valitettavasti tunteitaan ei voi pakottaa. Toivon totisesti, että hän löytää vielä arvoisensa naisen.
-ap
Sitten kun törmäät mieheen vuosien päästä ja hän onkin hyvässä fyysisessä kunnossa, rikastunut ja itsevarma, sinua kaduttaa.
Ei se voi sattua miestä että toteat haluavan jonku toisen seuraa mielummin kuin ko. miehen.
Olin 19 vuotias. Tapasin oikeinkin miellyttävän pojan tansseissa. Hän oli juuri päässyt armeijasta. Oli aloittanut opiskelut yliopistossa. Aloimme seurustella ja menimme kihloihin.
Jossain vaiheessa alkoi minusta tuntua siltä, ettei suhde kyllä tyydytä minua millään tasolla.
Ei sille sitten mitään voinut, kun ei niin ei tuntunut ollenkaan siltä, että voisin mennä naimisiin. Kerroin hänelle suoraan, että haluan purkaa kihlauksen, hän voi asua minun vuokraamassa yksiössä niin kauan, että saa itselle asunnon. Minä asuin sen ajan vanhempieni luona että hän muutti pois. Ei siitä mitään draamaa syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun törmäät mieheen vuosien päästä ja hän onkin hyvässä fyysisessä kunnossa, rikastunut ja itsevarma, sinua kaduttaa.
Saat sinä kuvitella noinkin. Totta se ei ole. Mikään maailman raha ei riittäisi useimmille esim. Trumpin kanssa olemista korvaamaan. Hyi helmetti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua silloin kaduttaa?
Ei täällä sentäs kannattaisi eikä pitäisi yksilöidä ihmisiä noin tarkkaan kuin kommentoija 15 tekee. Vaikutat tyhmältä naiselta, kun noin selität paikkakunnan mukaan ihmisiä. Taidat olla melkoinen kaheli itse, ääliö pahimmasta päästä!
Minunkin mielestä tuo kommentti numero 15 on todella tyhmä, alkeellisen ja sivistymättömän ihmisen kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin aikoinaan hintelän, isopäisen alajärveläispojan kanssa, joka opiskeli yliopistossa ja oli kaljuuntumassa otsalta. Jätin hänet, koska hän oli fyysisesti ja henkisesti vastenmielinen.
Nyt hän on näkyvässä asemassa ja varakas, eikä mua harmita tippaakaan. Päin vastoin, olen todella kiitollinen siitä, että älysin lähteä.
Vai isopäinen... eipä tuo poikaparka mitään menettänyt.
Mies on hyvin toimeentuleva nytkin. Kyse ei ole rahasta. Ei todellakaan.
On oikeasti ihan mukava, mutta ei vaan tunnu oikealta minulle.
Tuntuu että olen solmussa. Tiedän mitä itse en halua, mutta mitä enemmän käännyn sisäänpäin, sitä enemmän mies alkaa kehumaan ja verbaalisesti ihannoimaan minua. Tuntuu oudolta sellaisen perään todeta, että haluan erota.
-ap
Minut jätettiin juuri tekstiviestillä kostona jostain pikkuriidasta. Silti nainen kertoo, miten minustä välittää ja että ei halua satuttaa. Viestillä tietenkin. Harmittaa, että on mennyt tuollaiseen rakastumaan. Hölmö ja ristiriitainen olo.
Varaa aikaa ja ole rehellinen, kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Mies on hyvin toimeentuleva nytkin. Kyse ei ole rahasta. Ei todellakaan.
On oikeasti ihan mukava, mutta ei vaan tunnu oikealta minulle.Tuntuu että olen solmussa. Tiedän mitä itse en halua, mutta mitä enemmän käännyn sisäänpäin, sitä enemmän mies alkaa kehumaan ja verbaalisesti ihannoimaan minua. Tuntuu oudolta sellaisen perään todeta, että haluan erota.
-ap
Aloitit hänen kanssaan suhteen jostain syystä kuitenkin? Tuntuiko silloin hyvältä olla hänen kanssaan?
Sano tuo.