Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisitko tietää, jos miehesi pettää taas?

Vierailija
25.06.2006 |

minulla oli suhde varattuun mieheen 2 vuoden ajan. vaimo sai tietää, ja yritimme olla erossa toisistamme melkein vuoden. nyt aloitimme uudestaan.. meillä on ihanaa..

mietinkin, että tämän miehen vaimona, haluaisitko tietää, vai olla tietämätön?

en kysy sillä, että koskaan kertoisin meistä, vaan kun nyt täällä on asia taas puheena.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä Pertti Peräreikä eli mies. Kusettaa molempia naisia mennentullen. Miksi ihmeessä vaimo ei ole lähtenyt jo siinä vaiheessa, kun mies on pannut kaksi vuotta vierasta naista ja vielä tehnyt tälle lapsen!? Ja ap taas uskoo aivan tosissaan, että mies välittää hänestä ja valitsisi hänet. Niin varmaan!!! Niin perinteinen tarina, että oksettaa. Naiset ovat vailla mitään itsetuntoa ja Pertti Peräreikä senkun panee vaan.

Vierailija
2/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä syljen ap:n kasvoja päin, miehen kasvoille kahdesti. Olisi ap:n kyllä pitänyt tajuta pitää jalkansa ristissä, mutta eipä hän ollut yhtään miestä älykkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa loppu suhteelle kunnes mies mahdollisesti valitsee ap:n kumppanikseen ja asiat ovat avoimia ja kestävät päivänvalon. Sillehän ei mitään voi, jos kyse on tosirakkaudesta ja ap ja Pera ovat toisilleen ne oikeat. Silti on OIKEIN olla rehellinen lähimmäisilleen vaikkakin se sattuisi.

Vierailija
4/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minä syljen ap:n kasvoja päin, miehen kasvoille kahdesti. Olisi ap:n kyllä pitänyt tajuta pitää jalkansa ristissä, mutta eipä hän ollut yhtään miestä älykkäämpi.

Vierailija
5/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaloa luonnetta osoita. Lapsi on ja pysyy, hän on täysin syytön aikuisten kiemuroihin. Hänellä on kuitenkin oikeus isäänsä. Ei kenelläkään naisella ole oikeutta kieltää lasta tapaamasta isäänsä.

Vierailija
6/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on lapsi, lapsen isä tietää lapsesta ja rakastaa lasta, lapsen isän vaimokin tietää lapsesta. Mikä on ongelma? Miten tämä tilanne tekee kenestäkään huoraa? Mikä on huora? Joka myy itseään? Miten ap on itseään myynyt? Ei mitenkään. Lasta ei kiusata koulussa, ei nyky-Suomessa ole pakko olla lähi-isää. Antakaa olla jo.

Vierailija
7/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksyit väärälle palstalle tarinaasi kertomaan. tällä palstalla meuhkaavat yksiavioiset (siis HE ovat yksiavioisia ainakin puheissaan, miehistään en mene vannomaan...) heteropikkuvaimot, jotka tietävät miten elämä kulkee, minkä sääntöjen mukaan toimia ja mikä on OIKEIN!

kaikki mikä on erilaista, totutuista kaavoista poikkavaa, suvaitsevaa, sallivaa, joustavaa, on väärin. paskaa lentää niskaan, joku on jopa oikeutettu " sylkemään päin naamaa!" voi ihmistä. ecce homo.

elä ap tunteittesi mukaan, rakasta lastasi ja miesystävääsi, niin kuin jo teetkin. kaikki muut kuviot ovat toisarvoisia.

Vierailija
8/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämäämme näin. Jos hän pysyisi tälläisenä ja samalla kuksisi jotain toista, niin antaa palaa. Minä en halua tietää. Kaiken se kestää?

Vierailija
9/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne olisi suvaitseva, salliva ja joustava ainoastaan, jos miehen puoliso tietäisi asiasta ja hyväksyisi sen! Käsittääkseni yksi osapuoli ei ole jutusta järin innoissaan. Jos minä murtaudun toisen autoon ja lainaan sieltä autostereot, niin minähän vain olen suvaitseva, salliva ja joustava. Harmi ettei auton omistaja ole yhtä suvaitseva, salliva ja joustava.

Vierailija
10/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hän ei jollakin tasolla tietäisi asiasta. Onhan teillä yhteinen lapsikin. En usko, että vaimo tosissaan uskoo, että miehensä on lopullisesti katkaissut välinsä AP:hen ja lapseensa. Luultavasti hän vain hiljaisesti hyväksyy tilanteen, ei ole kykenevä/halukas tekemään ratkaisuja. Ehkä hän ikään kuin sulkee silmänsä tilanteelta.

Vierailija
11/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En usko, että hän ei jollakin tasolla tietäisi asiasta. Onhan teillä yhteinen lapsikin. En usko, että vaimo tosissaan uskoo, että miehensä on lopullisesti katkaissut välinsä AP:hen ja lapseensa. Luultavasti hän vain hiljaisesti hyväksyy tilanteen, ei ole kykenevä/halukas tekemään ratkaisuja. Ehkä hän ikään kuin sulkee silmänsä tilanteelta.

ehkäpä vaimollekin tämä asetelma sopii jollain tavoin. jospa hän on valmis jakamaan miehensä ap:n kanssa, koska on huomannut ettei se kovin paljon vaikuta heidän yhteiseloonsa.

Vierailija
12/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselta isän pellolle.

Vierailija:

kouluikäisenä lastasi aletaan kiusaamaan.

Jos isukki on tuon kanssa naimisissa mutta äiti onkin sitten eri ihminen.. Voi jestas!

Rakastavat vanhemmat my ass...

APlle hyvää jatkoa, ja muillekin.

Vierailija
13/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pahasti hän lie sinua haukkunut vaimolleen ja kaikille jotka asiasta tietävät, jos vaimo ei enään epäile?

Joko mies ei ole vaimolle enään niin tärkeä että hän välittäisi missä mies luuraa, tai olet aikamoisen valehtelijan kynsissä.

Vierailija
14/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin monilla muilla näkyy olevan, suhteemme perustuu vähän oleellisempiin asioihin kuin siihen, missä miehen " mela on uinut" .

Vierailija
15/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muuten kerro? Etkö oikeasti halua miestä itsellesi? Sehän siitä luultavasti seuraisi. Minun mies ainakin sai mennä toisen naisensa luo sen jälkeen kun mä kuulin siitä.

Vierailija
16/53 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on oleellisempia asioita kuin rehellisyys ja toisen osapuolen arvostaminen?

Vierailija
17/53 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehkä haluaisi tietää, koska arki toimii loistavasti, en haluaisi hajottaa perhettäni ja haluaisin, että mieheni avasisi silmänsä jossain vaiheessa itse ja kantaisi yksin huonon omatuntonsa eikä vyöryttäisi sitä minun harteilleni. Jos meillä olisi muuten hankalaa ja mies laiminlöisi perhettään niin toki haluaisin ja saisin siitä ehkä syyn lähteä. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta näin mä taidan ajatella. Ehkä.

Vierailija
18/53 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaa päivittäin jotain toista ihmistä, jakaa arkensa hänen kanssaan eikä luultavasti koskaan valitse sinua kumppanikseen. Sinä vietät iltoja yksin ja juhlapyhinä saat ehkä tekstiviestin tms. Miltä se sinusta tuntuu?

Vierailija
19/53 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin riemusta kirkuen itsekin vieraisiin. Oi, se olisi niiiin kivaa....

Vierailija
20/53 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää!