Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisesti syrjäytyneen miehen perjantai-ilta

Vierailija
28.02.2020 |

Ei kavereita, ei harrastuksia, näin loppukuusta ei rahaa että pääsisi baariin. Kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalotoveri siinä mielessä että ei kavereita, ei harrastuksia mutta rahaa löytyy keskimääräistä enemmän. Mutta en polta enkä käytä alkoholia enkä jaksa mennä baariin juomaan limuakaan. Pelailen himassa koneella ja naatiskelen syrjäytymisestä.

Vierailija
2/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samassa veneessä ollaan. Ajattelin käydä kävelyllä kirjastossa jonkun kivan kirjan hakemassa, kunhan saan ensin pyykkikoneen tyhjennettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole kavereita tai harrastuksia? :) Molempia ainakin saisi hankittua jos haluaa. Mitä baariin pääsy hyödyttäisi?

Vierailija
4/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta ei minullakaan ole kavereita, harrastuksia tai rahaa.

Vierailija
5/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalotoveri siinä mielessä että ei kavereita, ei harrastuksia mutta rahaa löytyy keskimääräistä enemmän. Mutta en polta enkä käytä alkoholia enkä jaksa mennä baariin juomaan limuakaan. Pelailen himassa koneella ja naatiskelen syrjäytymisestä.

Mitä pelaat?

Vierailija
6/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilta menee näin: haen kohta mättöä kaupasta ja pelailen pleikkaria koko viikonlopun! Paras tapa viettää viikonloppu on lojua himassa katsoen Netflix ja pelata pleikalla.

Vierailija
7/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja harrastus on. Kaverikin kai, mut asuu kaukana. En halua baariin.

Vierailija
8/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä. Pari olutta ja myöhemmin voisi kipaista kaupasta hakemassa muutaman lisää. Telkkarista ei taida tulla mitään katsomisen arvoista, että varmaan kirjan kanssa kömmin sänkyyn ajoissa.

Vierailija
9/9 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää haukkumaan vasemmistoa tänne vauvapalstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän