Muita pullukoita, joilla on hyvännäköinen mies?
Hehhheh... tulipahan vain mieleen, kun olen tällaisen asian huomannut, että hyvin useasti pullukoiden naisten miehenä/poikaystävänä on tosi hyvännäköisiä miehiä!!!
Kommentit (46)
Sen taas olen pistänyt merkille että yleensä pullukalla on pullukka puoliso. Tai sitten nainen on tosi pullea ja mies laiha ja lyhyt.
muidenkin mielestä) 180 cm pitkö ja painaa 75 kg. ihana!
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7645763&p=2&tmode=1&smode=1
..vaihtoi sitten tuon ihrakasan minuun, pitkään, hoikkaan ja kauniiseen.
heidän miehensä on hyvännäköinen, vaikkei muiden mielestä olekkaan. Yleensä olen pullukalla nähnyt vain pullukan miehen tai sitten ulkomaalaisen. Vai onko niin ettei ne miehet kehtaa liikkua teidän kanssa...
Omassa ulkonäössänikään ei sinänsä ole vikaa, ihan kaunis olen. Harmittaa vaan itteä tämä lihominen. Mies kyllä kehuu edelleen :)
Kunhan vauva syntyy, niin sitten taas itteä niskasta kiinni....
on vierellä musta mies:) tai sitte ihme-laiha (itsetuntokin puuttuu-näkeehän se päältäpäin) tai sitten niitä hävetää - mistä sen tietää
n lyllerö-naisensa =(. Tosi ihanaa.
itse olen aina ollut pyöreä,ja mieheni laiha,pitkä,tumma ja komeaksi haukuttu... vieläkin hänen exä itkee perään vaik erosivat yli 5v sit...
olen kyllä huomannut että pullukalla naisella on laiha ja pitkä mies (ei aina niin komee). Samoin mustaihoisilla miehillä on usein pyöreähkö nainen.
Kaikkein huvittavin on mielestäni kuitenkin se että näillä kehonrakentaja-miehillä (siis tosi isoilla) on yleensä aina erittäin pieni (lyhyt ja siro) nainen.
olen myös pullea ja mulla on hauskannäköinen, urheilullinen " normaalipainoinen" mies (ei kukkakeppi). olin kokoaa 36 kun tavattiin, nyt on raskauden jäljiltä 10kg ylimääräistä jäljellä. olen laikkarilla oman itseni vuoksi, vaikka miehelle kuulemma kelpaisin näinkin.
...oli muitakin ottajia aikanaan, hoikkiakin...niin vain tämä pullukka oli ylittämätön ykkönen ja sekös laiheliineja korpesi. Välit meni ainakin yhteen ennen niin hyvään kaveriin, joka oli kanssa katsellut ja yritellyt nykyistä miestäni.
Käy salilla ja on entinen ammattiurheilija. Mulla oli jo tavatessa nämä 20 kiloa ylimääräistä, ja on suoraa päätä ilmoittanut, että ihailee pyllyä ja isoja rintoja. Enpä usko että heti vaihtaa hoikkaan ja " kauniiseen" . Ainakin pisti töpinäksi ja talutti vuodessa vihille.
Joillekin naisille se sitten on niin merkillisen vaikea uskoa, että jotkut miehet voi tykätä pullukoista naisista. Ehkä ne onnettomat peiliintuijottajat on lukeneet liikaa Vogueta ja SinäMinää aikoinaan...
Mä en kyllä tunne yhtään miestä, jonka mielestä läski/ihra olisi kaunista. Ja kummasti vaan näiden pulleiden naisten miestenkin katseet kääntyy kauniisti hoikkien (en tarkoita laiheliineja:)) naisten perään..
Eli oon pullukka ja mieheni on komea. Ainakin moni nainen on niin sanonut.
Vierailija:
Käy salilla ja on entinen ammattiurheilija. Mulla oli jo tavatessa nämä 20 kiloa ylimääräistä, ja on suoraa päätä ilmoittanut, että ihailee pyllyä ja isoja rintoja. Enpä usko että heti vaihtaa hoikkaan ja " kauniiseen" . Ainakin pisti töpinäksi ja talutti vuodessa vihille.Joillekin naisille se sitten on niin merkillisen vaikea uskoa, että jotkut miehet voi tykätä pullukoista naisista. Ehkä ne onnettomat peiliintuijottajat on lukeneet liikaa Vogueta ja SinäMinää aikoinaan...
Itsekin ihmettelen välillä, kuinka komea mies mulla onkaan ja tiedän samaa ihmettelevän muutaman tuttavani, puhumattakaan vieraista pällistelijöistä kun liikutaan yhdessä käsi kädessä. ;D Ystäväni kyllä sanoi kerran hauskasti, että kun tarkemmin ajattelee, niin huomaa minun olevan sellainen raakellignellmäisen sensuelli, ja sitten ei ihmetytäkään enää.
Epäilijöille tiedoksi, että olemme pian olleet yhdessä 10 vuotta ja lapsiakin on kolme.
Vierailija:
Mä en kyllä tunne yhtään miestä, jonka mielestä läski/ihra olisi kaunista. Ja kummasti vaan näiden pulleiden naisten miestenkin katseet kääntyy kauniisti hoikkien (en tarkoita laiheliineja:)) naisten perään..
Se valittaa aina että työkaverit vahtaa sellaisia pieniperseisiä naisia, joita hän ei voi sietää lainkaan, vaan naisessa pitää olla kiinniotettavaa. Itsekin tykkään, kun mies on isokokoinen =)
Vierailija:
Vierailija:Mä en kyllä tunne yhtään miestä, jonka mielestä läski/ihra olisi kaunista. Ja kummasti vaan näiden pulleiden naisten miestenkin katseet kääntyy kauniisti hoikkien (en tarkoita laiheliineja:)) naisten perään..
Se valittaa aina että työkaverit vahtaa sellaisia pieniperseisiä naisia, joita hän ei voi sietää lainkaan, vaan naisessa pitää olla kiinniotettavaa. Itsekin tykkään, kun mies on isokokoinen =)
Miksi se on tyytymätön siihen minkä muotoisia naisia sen työkavereilla on? Omituinen!
Vierailija:
Miksi se on tyytymätön siihen minkä muotoisia naisia sen työkavereilla on? Omituinen!
Monta kertaa sanonut, ettei häntä itseään kiinnostaisi sellaiset pätkääkään, ettei hän voisi olla sen ja sen tyttöystävän kanssa kun se on niin laiha...
Tiedoksi vaan, että sellaisia miehiä tosiaan löytyy, jotka tykkää pullukoista. Kaupan päälle mies on vielä syntisen komea.
166cm jq 110kg ja mulla urheilullinen mies jota on sanottu hyvän näköiseksi