Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei omantunnontuskia

m44
27.02.2020 |

Avioliitto ja vaimon huomioiminen ei kannata, jos halua hyvän seksielämän. Mä olen juuri se tunnollinen mies joka on saanut vaimon ja lapset voimaan hyvin raatamalla ja ajattelemalla kanssa ihmisten parasta. Ruuhkavuosina seksiä oli rippunen siitä mitä halusi, kun ei ollut mahdollisuuksia (kaikilla ei ole sellaisia isovanhempia jotka osallistuisi lasten hoitoon). Nyt kun on mahdollista niin vaimo seksuaalisuudesta on enää pieni osa jäljellä. Tuttava piirissä on niitä vähemmän tunnollisia miehiä, jotka on aina yhden naisen kanssa niin kauan kun kipinä on parhaimmillaan. Seksiin käytetty aikamäärä heillä voi olla helposti moninkertainen minuun verrattuna. Saatan olla vielä sitä joukkoa joka käy välillä Pattayalla nussimassa kuin kanit, ILMAN omantunnontuskia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuodessa on liitto meilläkin vakiintunut, seksi kadonnut mutta muuten kaikki loistavasti. Itselläni on sugargirl. Kolmas. Homma toimii näin todella hyvin. Olen erittäin tyytyväinen parisuhteeseen (ehkä vaimollakin on joku) ja toisaalta myös seksielämään.

Vierailija
2/2 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä niitä tauteja saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä