Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko tilanneet Matsmartilta?

Vierailija
27.02.2020 |

Ja onko se hyvä`?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, on ihan ok. Pitää vaan vertailla hintoja.

Vierailija
2/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mats market?

Vem är Mats föresten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa vuosien aikana. Pakkaamiseen en ole täysin tyytyväinen, ja tuntuu että niitä hyviä tarjouksia on nykyään harvemmin. Sekä se että Ruotsin puolella on myynnissä tuotteita jotka nykyään eivät tule Suomen sivuille myyntiin ollenkaan.

Katselen usein mitä on tarjolla, mutta yhä harvemmin näen kannattavaksi tilata.

Vierailija
4/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ollut vain turhaa rahanmenoa. Oon tilannu jotain erikoisen makuisia sipsejä, proteiinipatukoita, vanukkaita ym. Osa on ollut niin pahoja että mennyt suoraan roskiin. Edes lapset ei ole pystynyt syömään.

Eniten ainakin itse säästän kun en osta tuolta mitään. Tulee helposti tilattua sellaista, mitä ilmankin tulee toimeen. Toki jos tilailee vain sellaista mitä muutenkin käyttää, niin järkevää, mutta tuolla aika vähän on ihan perustavaraa mitä itse tarvitsen. Esim. kahvia voisin ostaa ja se välillä onkin tarjouksessa esim. 1,49 e paketti, mutta sitä saa ostaa vain yhden paketin.

Vierailija
5/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tilaan aina joskus jos siellä on hyviä tuotteita suuressa tarjouksessa. Esim nyt oli Ekströmsin mehutiivisteet n. 2€ pullo, kaupassa puolet enemmän. Ja menevät vasta kesäkuussa vanhaksi, joten vaikka otin useamman pullon niin ehtivät kyllä mennä siihen mennessä. Samoin Start-mysli oli kivassa tarjouksessa. Otan aina sen verran, että saan ilmaisen toimituksen (yli 45€ tilaus). Ehkä 2-3 kertaa vuodessa tilaan Matsmartilta.

Vierailija
6/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa. Erityisesti Budbee-toimitus on mahtava! Täytyy vaan varoa, että ei osta liikaa herkkuja ja että katsoo aina tuotteen koon, ettei tule yllätyksiä. Esim ostin shampoota, joka olikin minipullo. Samoin sipsit. Muuten ei voi kuin suositella!

Vierailija
7/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Pakkaamisessa olisi tosiaan parannettavaa. Olen kyllä saanut hyvitykset hajonneista pakkauksista heti, mutta harmittaa kun tuotteet menevät hukkaan.