Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ha! Painoindeksi EI kerro siitä, onko ihmisellä ylimääräistä vai ei!

Vierailija
27.02.2020 |

Kolme naista paljastaa painoindeksinsä – kuvat todistavat, ettei se kerro lopulta juuri mitään https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006421192.html

Siitä saatte, painoindeksi-nillittäjät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalin rajoissa, mutta keskivartalossa läskiä. En vaan saa sitä pois.

Vierailija
2/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ei ole yhtään hyvää kokovartalokuvaa, toisella ne on pikselimössöä ja kolmas poseeraa perskuvaa. Itsepetosta, sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksi on suuntaa antava. Sen mukaan olen ylipainoinen mutta rasvaprosentti on 10 prossaa joten lihava en ole. Nykyajan urheilumuodin myötä indeksiä tulisi päivittää.

Vierailija
4/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä ei ole yhtään hyvää kokovartalokuvaa, toisella ne on pikselimössöä ja kolmas poseeraa perskuvaa. Itsepetosta, sanon minä.

Höpsis, kyllähän noita kuvia voisi väännellä ja käännellä ja silti todeta, että täysin sopusuhtaisia ovat.

Ei läskejä pysty peittelemään kuin tietyn verran.

Vierailija
5/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö vasta opit, että lihaskudos painaa enemmän kuin rasvakudos? Arvatkaas miksi lihavakin osaa kellua, mutta lihaksikas, pitkäraajainen ihminen ei milloinkaan ”opi” sitä taitoa? Toisaalta, tässä kohtaa voi kysyä kumpi on henkiinjäämisen kannalta parempi vaihtoehto, jos ollaan uppoavassa laivassa keskellä valtamerta...

Vierailija
6/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eivät myöskään nuo kuvat. Painoindeksi oikein hyvin, ellet omaa normaalia enemmän lihaksia ja mittaat painon tyhjällä vatsalla, etkä ole ylinesteytetty.

Vierailija
7/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jaksaa jauhaa tästä asiasta?? Laihat ihmiset eivät välitä mistään painoindeksistä ja lihavat/ylipainoiset eivät muutu laihoiksi sillä, että väittävät painoindeksin olevan väärässä. Jokainen voi katsoa peilin edessä onko ylimääräistä vai ei, ja tehdä asialle tarvittaessa jotain jos haluaa. Ketään muuta se painoindeksi ei kiinnosta.

Vierailija
8/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan jaksaa jauhaa tästä asiasta?? Laihat ihmiset eivät välitä mistään painoindeksistä ja lihavat/ylipainoiset eivät muutu laihoiksi sillä, että väittävät painoindeksin olevan väärässä. Jokainen voi katsoa peilin edessä onko ylimääräistä vai ei, ja tehdä asialle tarvittaessa jotain jos haluaa. Ketään muuta se painoindeksi ei kiinnosta.

Kiinnostaahan se terveydehoitajia ja lääkäreitä koulussa, neuvolassa, työterveydessä.

Vierailija
9/9 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se kyllä kertoo, koska olen oikeasti liian läski!