Hotel Swan Helsinki - hirveää teennäistä roskaa
Siis katsoin että tekijäkaarti aika nimekästä niin oletin että on ihan kunnon tv-sarja. Mutta ei. Ihan järkyttävän teennäistä roskaa.
Kommentit (13)
Ihme että noin nimekkäät näyttelijät lähteneet tällaiseen mukaan.....
Ei kaikkia tv-sarjoja tarvitse samalla tyylillä tehdä. Tässä oli selvästi valittu että ei yritetä olla 100% realistinen vaan mukana on ripaus, no, sanotaan sitten "teennäistä salkkaria". Mutta mielestäni vain ripaus. Ihan jees sarja, jollain ihan piristävälläkin tavalla hivenen erilainen.
Sarjan tason tietää heti siitä, miten paljon sitä mainostetaan.
Mikä siinä on roskaa, ap? Osaatko tarkentaa?
Arvasin,Suomessa vain ani harva osaa lausua repliikkinsä uskottavasti.
Katsoin sarjan jo kokonaan CMorelta. Kaikista yleisin, ja sitä myöden myös vaivaannuttavin repliikki oli ”Mä olen niin pahoillani.” Sitä viljeltiin joissakin jaksoissa kymmeniä kertoja eri roolihahmojen suihin. Mitä käsikirjoittaja ja ohjaaja ovat miettineet? Eivätkö näyttelijätkään ole huomauttaneet että tätä lausetta on laitettu sanomaan liian usein ja liian peräkkäin. Liikaa myös haahuilua aulassa.
Pidin sisustuksesta, lavastuksesta ja puvustuksesta. Puvustus oli ajoittain jopa liian tyylikäs verrattuna siihen millaisissa vermeissä suomalaiset käyvät töissä tai hotellilomilla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjan jo kokonaan CMorelta. Kaikista yleisin, ja sitä myöden myös vaivaannuttavin repliikki oli ”Mä olen niin pahoillani.” Sitä viljeltiin joissakin jaksoissa kymmeniä kertoja eri roolihahmojen suihin. Mitä käsikirjoittaja ja ohjaaja ovat miettineet? Eivätkö näyttelijätkään ole huomauttaneet että tätä lausetta on laitettu sanomaan liian usein ja liian peräkkäin. Liikaa myös haahuilua aulassa.
Pidin sisustuksesta, lavastuksesta ja puvustuksesta. Puvustus oli ajoittain jopa liian tyylikäs verrattuna siihen millaisissa vermeissä suomalaiset käyvät töissä tai hotellilomilla.
Aika iso osa niistä kerroista kun pahoiteltiin, taisi olla asiakaspalvelutilanteissa? Että joskos kuitenkin ihan tarkoituksellista?
Olen yrittänyt varata huonetta tuolta hotellista mutta joku siinä tökkii, nettisivut nurin tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti kun jopa häämaljoja nosteltiin hotellin respassa :D. Ihan kökkö sarja, myötähäpeää herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa niistä kerroista kun pahoiteltiin, taisi olla asiakaspalvelutilanteissa? Että joskos kuitenkin ihan tarkoituksellista?
Pahoittelun jankkaamista oli ihan kylliksi myös henkilökunnan roolihahmojen kesken, kuoleman aiheuttamasta menetyksistä ja vähän muustakin, en viitsi spoilata.
Tanskalaisissa draamasarjoissa aika paljon pahoitellaan. Mutta niissä se toimii eikä ole luonnotonta. Ilmeisesti kuuluu myös sikäläiseen kulttuuriin joten on ihan realistista sinänsä.
Minusta mainoksesta jo näki että salkkarit tyyppistä saippuaa