Työhaastattelu meni pieleen, en pärjännyt kielissä, vaikka olen nuori ja maisteri!
En päässyt kolmannelle kierrokselle ja suoraan sanoen minua aika lailla suututtaa minun kohtelu.
Minulla on yliopistokoulutus (maisteri), jopa työkokemusta vastaavista tehtävistä vaikka olen nuori jne jne. Minua haastateltiin mm enkuksi mutta se haastattelija oli joku vanha ukko enkä ymmärtänyt sen murretta vaikka osaan toki hyvin enkkua niinkun kaikki alle 30 v Suomessa!
Sanoin hänelle tämän vielä kun olin lähdössä, mutta eipä auttanut! En päässyt jatkaan ja minusta minun kohtelu oli ihan epistä!
Kommentit (12)
Monet nuoret osaa todella huonosti kieliä. Terv vanha täti
Mitä sä haet tähän provoon vastaukseksi? Käykö: "Et voi asialle enää mitään, joten jatka hakemista ja haastatteluiden treenaamista"?
Luin vain ensimmäisen rivin ja se riitti. Minun kohtelu. Et ole maisteri.
Nyt tiedät missä on parantamisen varaa. Tsemppiä seuraavaan haastatteluun.
Ulosannin perusteella koulutusta ei ole nimeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Ulosannin perusteella koulutusta ei ole nimeksikään.
Oon ytm ap
Olen pahoillani, työhaastikset ovat haastavia tapauksia ja pienestä kii.
Minä, minä ja minun kohtelu. Kyllä minun enkku on parempi, koska minä minä minä. Minä ja minun minä. Minusta.
Jos et ymmärtänyt miestä niin miten luulet ymmärtäväsi asiakkaita, joilla on todennäköisesti vielä vahvempi aksentti?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ymmärtänyt miestä niin miten luulet ymmärtäväsi asiakkaita, joilla on todennäköisesti vielä vahvempi aksentti?
Ei minun tarvitse ymmärtää kaikkia murteita. Ja osaan oikeasti tosi hyvin enkkua, paljon paremmin kuin suomalaiset kesikimäärin. No minulla on sellainen cockney-aksentti. Ymmärrän tosi hyvin yleensä brittejä. Mulla on ollut poikaystäväkin, joka oli Lontoosta. Tapasin hänet Mallorcalla.
Suomalaiset, jotka on syntynyt ennen 1980 ei osaa ollenkaan vieraita kieliä, ne luki koulussa vain kielioppia, ei ollut tv:tä ja ei matkusteltu niinkuin me nuoret tehdään nyt. Me ollaan paljon kansainvälisempiä kuin aikaisemman sukupolvet, jotka on vähän surullisia juntteja. Ne mm äänestää persuja eikä vihreitä. Ap
0/5