Mies alkanut jakaa vihjailevia Instagram-tarinoita + käymään koirapuistosaa
Miten selvinä merkkeinä pidätte? Tarinoissa jakaa kuvia itsestään ja kevytmielisiä vitsejä. Ilmeisesti kevättä rinnassa. Lisäksi jatkuvasti menossa koirapuistoon. Masentaa ajatellakaan tulevaa eroa yli 10 vuoden yhdessäolon ja kahden lapsen jälkeen.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Onks teillä koiraa?
On. Mutta ei ole aiemmin käyttänyt koirapuistossa.
Joskus sitä miettii, ketä varten henkilö x jakaa esim storyssä tietyn asian.
Vierailija kirjoitti:
Mee mukaan?
Kiinnostaisi kyllä tietää, minkälaisia naisia koirapuistossa pyörii.
Tavannut jonkun kiinnostavan naisen koirapuistossa ja ovat alkaneet seuraamaan toisiaan instagramissa.
Laita julkaisuihin pusuja ja suukkoja vaimolta ja lapsilta, tuleeko kommentteihin joltain naiselta viestiä?
No mikäs siinä, kyllä koirapuistossa voi muutkin käydä N*Ssimassa, kun vaan koirat.
Voi myös olla vain piristynyt tuosta lisääntyneestä auringonvalosta, itse ainakin olen. Koko talvena ei oikein ole tehnyt mieli liikkua harmaassa ulkoilmassa, mutta nyt tulee lähdettyä helposti lenkille.
Mitä tarkoittaa kevytmielinen tässä tapauksessa?
Tarinoissa on se paha puoli, ettei sivulliset näe kommentteja.
kohta se ostaa porchen ja rakentaa talon
Nyt mua alkoi todella epäilyttää, koska ei huolinut mua koirapuistoon matkaan. Väenvängällä halusi lähteä yksin. Juu, on kavereissa ja seurattavissa Instassa nuoria naisia, mutta ei kai noin seksikkäät naiset käy koirapuistossa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua alkoi todella epäilyttää, koska ei huolinut mua koirapuistoon matkaan. Väenvängällä halusi lähteä yksin. Juu, on kavereissa ja seurattavissa Instassa nuoria naisia, mutta ei kai noin seksikkäät naiset käy koirapuistossa?
No mitä sä täällä vielä teet? Nyt äkkiä sinne koirapuistoon katsomaan mikä meno, vai onko sut kahlittu patteriin?
Onks teillä koiraa?