Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kauppojen 10 euton teepaidat on niin surkeita?

Vierailija
25.02.2020 |

Vetryy ja hajoaa heti parin käyttökerran jälkeen ja on jo roskiskamaa? Sama muissakin 10 euron alusvaatteissa kuten sukka- ja kalsaripakkauksissa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ääliö kirjoittamaan.

Vierailija
2/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ei ole alusvaate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Tokmannista useita kympin teepaitoja ja ovat vielä parin vuoden jälkeen priimakunnossa. Taisi olla hyvä erä :o

Vierailija
4/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Liidistä 👌

Vierailija
5/14 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://sunspel.com

Tuolta saa kunnon puuvillasta tehtyjä Made in England-teepaitoja. Niitä käytetään elokuvissa, mm. 007-leffoissa, ja he ovat tehneet samoja tuotteita vuodesta 1850.

Ongelma vaan on se että hinta ei ole kympin per kappale vaan 30-50€. Hyvät alusvaatteet tai t-paidatkaan eivät ole köyhän herkkua.

Vierailija
6/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat on jännä juttu. Osa menee parilla käyttökerralla ihan surkeiksi, toiset kestää vuosia aktiivista käyttöä. Hintakaan ei ole selvä merkki kumpaan ryhmään paita kuuluu, kun itse olen ostellut vuosien saatossa ennemmin halvemman hintaluokan paitoja. 

Vierailija
7/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kahvipaitoja.

Vierailija
8/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on 10 euron t-paitoja eli halpatuotettu 10 sentillä kappale Malesialaisella lapsityövoimalla. Osta 100 euron t-paitoja ni jo kestää.

Vierailija
9/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut Tokmannista useita kympin teepaitoja ja ovat vielä parin vuoden jälkeen priimakunnossa. Taisi olla hyvä erä :o

Minulla on tokmannilta elea merkin puuvilla T-paitoja a 3,50 ja hyvin ovat muotonsa säilyttäneet.

Vierailija
10/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet ovat huonoa laatua. Yleensä ohuet kulahtavat nopeammin kuin paksut, ja jos paidan pinnassa on sellaista untuvaista nukkaa jo kaupassa niin todennäköisesti nyppyyntyy ja nuhraantuu jo parin käyttökerran jälkeen. Yritä löytää paitoja joissa sitä nukkaa ei ole.

Vierailija
11/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoaa parin käyttökerran jälkeen?  Muuttuu ehkä ei hajoa.

Joskus on saatu halvalla hyviäkin.

Ostaisin  mieluiten kalliimpia ja vähemmän.

Vierailija
12/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://sunspel.com

Tuolta saa kunnon puuvillasta tehtyjä Made in England-teepaitoja. Niitä käytetään elokuvissa, mm. 007-leffoissa, ja he ovat tehneet samoja tuotteita vuodesta 1850.

Ongelma vaan on se että hinta ei ole kympin per kappale vaan 30-50€. Hyvät alusvaatteet tai t-paidatkaan eivät ole köyhän herkkua.

60-70 euroa en viitsisi maksaa, tosiaan ei sovi tänne köyhien palstalle.

Vierailija
13/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi v 1996 Australiasta ostettu T-paita, joja jaksaa ja porskuttaa. Ei nyppyynny, veny, kutistu tai kulahda - väritkin kuin uutena. Eikä ollut edes kallis.

Pitäisi varmaan viedä jonnekin laboratorioon tutkittavaksi, että mikä on koostumus kun aina vaan kestää.

Vierailija
14/14 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 1 eurolla Saiturista - kestää, kestää, pitää muotonsa ja värinsä. Kohta jo kyllästyttää pitää aina samoja teeppareita. ;)