Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIIN kova vauvankaipuu...

Vierailija
25.06.2006 |

Kamala vauvakuume... Sietokyvyn rajoilla jo mennään, kaikkialla on vauvamahoja ja vauvanvaatteita. Erityisesti muut raskaanaolevat naiset herättävät huomioni. Meillä on yksi lapsi, joka jo neljävuotias, toista olemme aikeissa alkaa yrittää vuoden päästä aikaisintaan.

Mutta miten sinnitellä sinne asti? Huomaan toivovani jopa ehkäisyn pettävän niin kovasti, että minulla on fyysisiä raskausoireita kuukaudesta toiseen ennen kuukautisia... Tämä on ihan hullua hommaa. Ja minä kun inhosin olla raskaana, nyt en muuta toivoisikaan... Kuinka tätä kestää??? Onko kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman ehkäisyä yli kaksi vuotta, eikä tulosta näy. Enää en oikeastaan ajattele asiaa. Eli kaipuu ei ole niin syvä kun sinulla.

Vierailija
2/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi siksi jo mieli tavallaan " koittaa" , että tulenhan raskaaksi eli ehkäisy metsään. Ei vaan ihan voi vielä :D Kurjaa että teillä on tuollainen tilanne. Ehkä onkin paras vaihtoehto olla ajattelematta asiaa... Helpompi varmaan. Munkin pitäisi, tämä vauvapalsta ei tosin ole parasta lääkettä unohtamiselle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en enää jännitäkään kuukautisten alkamista, niin hieman aina petyn kun ne sitten tulee.

Tokihan kaikenlaisia hoitojakin olisi, mutta en halua niissä käydä. Jos en tule raskaaksi, niin sitten en tule. Ehkä se on kohtalo.

-2-

Vierailija
4/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toista on yritetty saada nyt 1½ vuotta. Lääkärissä on käyty ja mitään vikaa ei löydy!

Vauva kaipuu on KOVA! Mutta se ei auta:(.

Minä odotan joka kuukausi niin kovasti ettei kuukautiset alkaisikaan ja aina saa pettyä. Jotenkin tähän tilanteeseen on jo turtunut ja pikkuhiljaa kuukautisten alkaminen ei olekkaan enää maailmanloppu. VAikka hyvin pettynyt olenkin.

Sinun tilanteesi on pikkaisen erilainen kun vauvan ei ole tarkoituskaan tulla, mutta kyllä sen vauvakuumeen kestää, usko pois!

Ja jaksuja kyllä sen vauvakuumeen jaksaa (kun on " pakko" )! (tai sitten annatte sen toisen vain tulla:)).

Vierailija
5/5 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti lohdutteluista ja ymmärryksestä!! Pakko ja pakko, mutta meillä kyllä tilanne on sellainen, että haluan itsekin odottaa elämäntilanteen muuttumista. Emme siis asu nyt suomessa, ja haluan kuitenkin siellä kaukana kotona sitten taas olla kun vauvalle on aika. Vuoden päästä sitten! :)