Lapsi oppii päiväkodissa typeriä sanoja, joita jankkaa jatkuvasti !!
Viimeisimmät "teeriteeri" ja "etumetso". Ei suostu kertoa mitä tarkoittaa, naureskelee vaan kun kysyy. Alkaa nyt hermo mennä tuon pikku ornitologin kanssa. Tällä hetkellä nuo kaksi sanaa on vastaus kaikkeen mitä kysyy.
Kommentit (13)
Ostat hänelle kiikarit ja lintukirjan. Sitten vaan metsäretkelle bongaamaan!
Eipä nuo ole rumia sanoja. Kerrot mitä ne oikeasti tarkoittaa. Menkää luontoon käveleen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo ole rumia sanoja. Kerrot mitä ne oikeasti tarkoittaa. Menkää luontoon käveleen.
Metso on rasistinen lintu. Niitä ei löydy Irakista.
Mehmed kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metso on rasistinen lintu. Niitä ei löydy Irakista.
Hitto mä repesin tälle😀
Etsi luonto-ohjelmia joissa esiintyy kyseiset lintulajit. Luulisi kyllästyvän sen jälkeen lintuteemaisiin vessapuheisiinsa!
Lapset ovat typeriä jankkaajia noin jo lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat typeriä jankkaajia noin jo lähtökohtaisesti.
Tämä 😂 Omia lapsia ei ole, mutta kun jossain julkisella paikalla jonkun muun lapsi hokee tai lallattelee jotain älytöntä sanaa niin tulee ihan myötähäpeän tunne jostain syystä ja en vaan pysty kuuntelemaan sitä.
Eräs ope kertoi ekaluokkalaisesta, joka hoki aina v-sanaa. Ope kysyi , tietääkö lapsi mitä hokee. No ei tiennyt. Ope haki anatomian kirjan ja juurtajaksaen selitti kuvien kera, mitä lapsi jatkuvasti jankuttaa. Loppui kuulemma siihen lapsen v-sanailu.
Tökkää lasta kylkeen aina kun hän hokee. Siihen kylkiluun alle. Loppuu hokeminen nopeasti, väitän minä.
Etumetso on varmaan miehen "se" ja teeriteeri naisen "se".
Vierailija kirjoitti:
Etumetso on varmaan miehen "se" ja teeriteeri naisen "se".
Olin tulossa kommentoimaan ihan samaa, varsinkin etumetsosta.
Teeriteeri voisi tosin olla myös vähän kuin ”perberi”.
Nuo ovat siistimpiä versioita rivosta vessasanasta pyypyy. Taitaa lapsesi kaverin vanhemmat liikkua täällä, ja ovat opettaneet lapselleen nuo typeryydet. Huoh!