Miksi täällä suututaan tytöttelystä?
Olen varma että silti puhutte tyttöjen illasta jne. Ei ole mun mielestä niin vakavaa. Mulla muutenkin on parempi olo jos musta puhutaan tyttönä kuin naisena.
Kommentit (10)
Koska tää palsta on täynnä miesvihamielisiä raivopäisiä les bo fe mi nistejä
Vierailija kirjoitti:
Koska tää palsta on täynnä miesvihamielisiä raivopäisiä les bo fe mi nistejä
Mikäs pojua nyt kiukuttaa?
Äiti äiti, isi isi, miksi miksi miksi miksi miksi miksi.. jaajjaa.. MIKSI? Jaanati jaanati jaanan jaa..
On eri asia itse puhua kuin, että joku toinen halveeraa, senkin pöljäkeprinssinakkipoikanen.
Olin pienessä työpaikassa labrassa, jossa lisäkseni oli kaksi eläkeikää lähestyvää työntekijää. Nämä olivat aivan otettuja, kun puhuttiin labran tytöistä.
En varsinaisesti suutu tytöttelystä, mutta jos joku kutsuu minua tytöksi, niin kyseisen henkilön pisteet laskevat silmissäni. Pidän häntä vähän vajaana tai moukkamaisena, koska tyttö viittaa kuitenkin keskenkasvuisuuteen.
Joskus harvoin saatan vitsillä sanoa tyttöjen ilta, mutta on eri asia, jos viittaa itseensä jollain vähättelevällä nimityksellä kuin jos muut käyttävät sitä.
En suutu, mutta tyhmänä pidän. Olen aikuinen ja niin ollen nainen. Enkä puhu tyttöjen illoista enkä tyttöporukoista, kun on kyse ystävistäni.
Minulla on ihan nimikin. Eikö mestari muista?
Miksi?