Voisiko nää AV:n coronistit sulloa johonkin omaan suljettuun tilaansa "keskustelemaan"?
Saisivat vouhottaa asiasta kaikessa rauhassa ja kaikki ne typeryydet ei pompsahtelis meidän muiden tavallisten lukijoiden silmille.
Kommentit (21)
Ap:tä pelottaa korona. Hän ei kestä nähdä korona otsikkoa etusivulla.
Miksi sua ap se otsikko haittaa. Lue sinä muita ketjuja.
Kyllä muakinnon ärsyttänyt monet pitkään esillä olleet ketjut, mutta se kuuluu keskustelupalstan luonteeseen, että eri aiheita on.
Ap:n kannattaa tehdä rikosilmoitus, joku ihan selvästi on uhannut häntä aseella ja pakottanut lukemaan korona keskusteluita
Voisivat perustaa korona-fani ryhmän faceen ja vouhottaa siellä.
Niin siis mehän ollaan omassa suljetussa tilassa? Otsikko selvästi kertoo, pysy pois, jos ei kiinnosta.
Pään voi pistää myös pensaaseen ja teeskennellä että asiaa ei ole olemassakaan ts. Ei koske minua
Voisko modet pistää kaikki variaatiot korona- corona- virus- pandemia- epidemia covid-19 jne vaan suorilta filtteriin ja poistella käsin kaikki paitsi vaikka 1 tai 2 ketjua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Pään voi pistää myös pensaaseen ja teeskennellä että asiaa ei ole olemassakaan ts. Ei koske minua
Älä viitti, se että ei vouhota koronasta 24/7, ei tarkoita ettei sen olemassa oloa ja vakavuutta tiedosta.
Vouhottamisesta vouhkaaja toivoo siis ongelman lakaisemista maton alle. Toivottavasti et ole päättävässä asemassa. Emme elä Kiinassa vaan Suomessa.
Anna mun kaikki kestää kirjoitti:
Vouhottamisesta vouhkaaja toivoo siis ongelman lakaisemista maton alle. Toivottavasti et ole päättävässä asemassa. Emme elä Kiinassa vaan Suomessa.
Ei niin. Me eletään saksassa kuten holokaustin aikana, kiitos suomen.
Teille tunteet ovat puuta ja heinää mutta minä olen kärsinyt elämässä samankaltaisista tuntemuksista kuin mitä holokauston uhrit ovat tunteneet.
Suomi on pahempi kuin kiina, Finland on ainoa toivo.
Tunteille pitää antaa vihaa. Egolle, mielelle ja sen organismiin ei pidä antaa valtaa koska se on vihaa ja ŕadikaalisempaa kuin mitä kiina on edes ikinä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää kirjoitti:
Ei niin. Me eletään saksassa kuten holokaustin aikana, kiitos suomen.
Teille tunteet ovat puuta ja heinää mutta minä olen kärsinyt elämässä samankaltaisista tuntemuksista kuin mitä holokauston uhrit ovat tunteneet.Suomi on pahempi kuin kiina, Finland on ainoa toivo.
Tunteille pitää antaa vihaa. Egolle, mielelle ja sen organismiin ei pidä antaa valtaa koska se on vihaa ja ŕadikaalisempaa kuin mitä kiina on edes ikinä nähnytkään.
TUNTEILLE PITÄÄ ANTAA VALTAA....
Vierailija kirjoitti:
Voisko modet pistää kaikki variaatiot korona- corona- virus- pandemia- epidemia covid-19 jne vaan suorilta filtteriin ja poistella käsin kaikki paitsi vaikka 1 tai 2 ketjua aiheesta.
loistava idea
Ap:lla on alkanut psykotismi.
Muista pillerit ap!
Ei kannata olla vauva.fi ssa jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ehdi kun ovat kiireisiä poistaessaan muodokkaita naisia ja hyvää seksiä hehkuttavat keskustelut.
Coro-nistit ovat nyt high kun ovat saaneet jotain sisältöä tyhjiin elämiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Coro-nistit ovat nyt high kun ovat saaneet jotain sisältöä tyhjiin elämiinsä.
vaipanvaihdon ja salkkareiden väliin on kiva istahtaa tietsikan ääreen ja kaivaa uusinta tietoa worldometeristä ja linkittää se tänne ja kuvitella että on ainoa joka sen tiedon tarjoaa palstalaisille.
Viimeaikaisten uutisten perusteella näyttää siltä että av:sta on tulossa cv = corona vapaa -keskustelu
Kuinka monta kuukautta saamme vielä ihmetellä näitä loppumattomia korona-viestejä ja uusia aloituksia samasta aiheesta. Nyt jotain tolkkua tähän hössötykseen. Taitaa av:n käyttäjät olla todella moniongelmaisia asioista huolestujia joille asiasta palstalla lätiseminen tuo vain hetken helpotuksen ja uusi viesti pitää kirjoittaa melkein saman tien. Plääh!
Kannatetaan