Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain toinen kainalo haisee hieltä?

Vierailija
22.02.2020 |

Olen siis 35v. nainen ja mulla on erikoinen "ongelma" eli vain vasen kainaloni alkaa haista hieltä. Vaikka kävisin aamulla suihkussa ja laittaisin deodoranttia, vasen tuoksahtaa aina vähän päivän jälkeen. Oikea taas pysyy hajuttomana jopa hiihtovaelluksilla tms. missä ollaan useampi päivä peseytymättä kunnolla. Onko muilla samanlaista tai osaako joku arvailla, mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja olen miettinyt myös että mistä voi johtua. Tuntuu myös että saa monta kertaa pestä ja käsidesillä vielä desinfioida että haju lähtee. Olen saman ikäinen kuin sinä.

Vierailija
2/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Paitsi oikea kainalo haisee. Syytä en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet vasta toisen tai kolmannen polven porvareita ja toinen kainalosi on jäänyt työläisasteelle ja vielä hikoilee kun  joudut tekemään töitä.  Tai sitten, olisiko toisen kainalon hikirauhasissa jotain häikkää mene ja tiedä. Oletko varma, ettei ongelma ole jomassa kummassa sieraimissasi...

Vierailija
4/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieraimistasi jopa

Vierailija
5/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet vasta toisen tai kolmannen polven porvareita ja toinen kainalosi on jäänyt työläisasteelle ja vielä hikoilee kun  joudut tekemään töitä.  Tai sitten, olisiko toisen kainalon hikirauhasissa jotain häikkää mene ja tiedä. Oletko varma, ettei ongelma ole jomassa kummassa sieraimissasi...

Porvariteoria kuulostaa uskottavammalta, koska olen punaisten ja valkoisten sukujen ristisiitoksena syntynyt. T. ap

Vierailija
6/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma! Olen 33 ja vasen kainalo myös. Olen miettinyt, voiko olla hikirauhaset tulehtuneet tai jotain.

Vierailija
7/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaankin kaikilla. Olen pessyt satoja eri ihmisten pukuja, paitoja ja leninkejä. Lähes poikkeuksetta vain toinen kainalo on hikinen tai runsaasti hikisempi kuin toinen.

Vierailija
8/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on erilainen ekosysteemi.

Vierailija
9/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvariteoria kuulostaa uskottavammalta, koska olen punaisten ja valkoisten sukujen ristisiitoksena syntynyt. T. ap

No toispuoleisesti hikoileva pihlajanmarja-karkki kuulostaa kyllä eksoottiselta...

Toisaalta onhan se hyvä, jos poikakaveri tykkää pökkiä kainaloon niin on vara valita alkaako vehje haista hieltä tai sitten ei.

Vierailija
10/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus tuo erilainen pöpökanta, mulle tulee mieleen, voisko toisessa kainalossa vaan olla enemmän tai aktiivisempia hikirauhasia?

Vierailija
11/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tietysti johtua jostain lääkkeistäkin, onko mielenterveysongelmia tms

Vierailija
12/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on orastava sydänkohtaus sillä puolella kehoa.

Vierailija
13/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on orastava sydänkohtaus sillä puolella kehoa.

Kummalla siis, hajuttomalla vai hajullisella? Mihin tämä tieto perustuu?

Vierailija
14/14 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:.lla ole sydäntä se on kylmä bitch

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi