Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P...stä kun ei ole enää ketään kenen kanssa käydä baarissa

Vierailija
22.02.2020 |

Tylsää. Arki menettelee, mutta olis kiva käydä joskus jossain. Ennen oli kaikenlaisia kavereita, mutta muuttaneet ja lisääntyneet, nyt ei tiedä ketä kysyisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikuisuuden nurjia puolia. :(  Hakeudu johonkin työväenopiston kursseille tms. niin saat uusia naamoja elämääsi, sieltä ehkä löytyy uusia ystäviäkin joiden kanssa käydä ulkona. Niin itsekin olen tehnyt aina kun alkaa seinät kaatua niskaan.

Vierailija
2/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö baarista löydy ketään? Tai ompeluseurasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei baariin viitsi yksin mennä. Ehkä sieltä löytää sänkyseuraa jos sellaista etsii, mutta ei se nyt varsinaisesti mikään ystävienhakupaikka ole. En ole ap, mutta sama tilanne..

Vierailija
4/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni samassa tilanteessa. Elämä vie ystäviä eri suuntiin, eri aikaan.

Vierailija
5/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama kun kaverit on perheellisiä niin ei niitä saa kaveriksi mukaan. Olen jonkun kerran kyllä käynyt yksinkin.

M37

Vierailija
6/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaa baarista toinen samanlainen.

Vierailija
7/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä käynytkin baarissa yksin, mutta se vaatii tietynlaista ekstraenergiaa. Joskus ei vaan ole sellainen olo, että jaksaa. Ap

Vierailija
8/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin just päälle 2-kymppisenä alkaa olla näitä ongelmia kun esim. lukioporukat ym. opiskelukaverit hajoaa eri suuntiin ja kuitenkaan jos itse ei ole (vielä tai aikomuskaan olla) perheellinen että saisi äiti/isäkavereita, niin on aika orpona.

Kurssit ym. ei ole huono idea.

Vierailija
9/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin just päälle 2-kymppisenä alkaa olla näitä ongelmia kun esim. lukioporukat ym. opiskelukaverit hajoaa eri suuntiin ja kuitenkaan jos itse ei ole (vielä tai aikomuskaan olla) perheellinen että saisi äiti/isäkavereita, niin on aika orpona.

Kurssit ym. ei ole huono idea.

Joo, pitää varmaan yrittää löytää jotain sosiaalistakin opiskeltavaa jossain vaiheessa... Ap

Vierailija
10/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin vaan, tutustuu uusiin ihmisiin. Turussa vaikka joku Tinis tai daily news eikä tarvi yksin olla. Siis juomaseuraa vaan, mihinkään intiimimpään ei kannata ryhtyä.

Vierailija
11/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keskiviikkoiltana 18:30- 20:00 baarissa, join 3 drinkkiä.

2 nuorta heppua heittivät tikkaa, istuin pöydässä yksin. Vaihdoin baarimikon kanssa tilauksiin liittyvät sanat ja tervehdykset.

Ei kovin sosiaalista hommaa.

Vierailija
12/12 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä päin olet, mulla samaa ongelmaa. Mielellään lähen sun kanssa. :D Itse asun Tampereella tällä hetkellä.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme