Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Windows 10 on typerä

Vierailija
22.02.2020 |

Joku iso päivitys tuli ja pitäisi käynnistää uusiksi. Ajattelin että kätevämpi kun sammuttaessa antaa päivittää, niin onpahan seuraavalla käynnistyksellä päivitetty. Vaan jostain kumman syystä ei ollut valintaa "sammuta ja päivitä", vain uudelleenkäynnistys ja päivitys. En minä konetta viitsi jättää hurisemaan jonkun päivityksen takia, idioottimaista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei se mahtunut päivittymään. Ensin piti tehdä 700mb tilaa. Sitten kun tein niin eli poistelin ja siirsin kaikkea. Ei sekään riittänyt vaan tilantarve oli sitten enemmän. Laajensin lisämuidyilla, mikä on ennen auttanut. Nyt tilantarve taas kasvoi.

Suunnittelin jo cromekoneen hankkimista mutta jossain pääsykokeessa piti olla Windows!

Vierailija
2/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa mac. Noista windows päivityksistä ei tule loppua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linux on ilmainen jos ei halua Windowsia.

Vierailija
4/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei se mahtunut päivittymään. Ensin piti tehdä 700mb tilaa. Sitten kun tein niin eli poistelin ja siirsin kaikkea. Ei sekään riittänyt vaan tilantarve oli sitten enemmän. Laajensin lisämuidyilla, mikä on ennen auttanut. Nyt tilantarve taas kasvoi.

Suunnittelin jo cromekoneen hankkimista mutta jossain pääsykokeessa piti olla Windows!

700 millibittiä on tosi vähän.

Vierailija
5/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

700 millibittiä on tosi vähän.

Tähän asti olen kuullut puhuttavan vain mikrobiteistä mb ja megatavuista MB, millibitti onkin uusi tuttavuus . Missäs sellaisia käytetään?

Vierailija
6/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linuxia pitää päivittää kans. Ja mäkkiä.

7/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen pihin kommentti.

Ei yksinkertaisesti voi vaihtaa käyttistä kun omistaa tuhansien €urojen edestä ohjelmisto&peli lisenssejä windowssille, että näin! Sulla ei ilmeisesti ole mitään sisältöä hankittuna.

Yleensä kaikki ketkä kitisee näistä ongelmista niin eivät muutenkaa tiedä tietokoneista mittää, ostatte sekundaa ja vaaditte että pitäisi jaksaa ykköstasolla!

Opetelkaas valkkaan kunnollista rautaa niin jaksaa myös pelittää pidempään ja tehokkaammin.

Ei sillä ladallakaan ihmeitä tehdä.

Ostakaa Windows 10 PRO lisenssi, siinä pystyy edelleen pistämään päivitykset poies manuaalisesti group policyn kautta.

Vierailija
8/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla ei ole koskaan vaikeuksia noiden päivitysten kanssa?

Vierailija
9/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone hidastui Windows 10 päivityksen jälkeen huomattavasti.